واکنش مدیرعامل شرکت نفت MIS به هرج و مرج رزمایش


سرویس خبر شماره: 1847865
20 اکتبر 1401 @ 7:53 ب.ظ
8.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

یزدی: قرار نیست قهرمان شویم اما…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته در تمرین تیم فوتبال مسجد نفت سلیمان شاهد اتفاقات عجیبی بودیم که البته بلافاصله واکنش سران این باشگاه را برانگیخت. به همین بهانه با هدایت یزدی مدیرعامل این باشگاه درباره ابهامات پیرامون تیم فوتبال مسجد نفت سلیمان گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

سوال بعدی هدایت یزدی این بود که آیا باشگاه پس از دو شکست سنگین تصمیم به کناره گیری رضا مهاجری گرفته است؟ فصل گذشته در 7 بازی اخیر همه کارشناسان گفتند نفت مسجد سلیمان بیش از هر تیم دیگری در خطر است اما آقای مهاجری تیم را نگه داشت. ما همان فکر آقای مهاجری را حفظ کردیم. روزهای خوبی با آقای مهاجری داشتیم. بالاخره فوتبال فراز و نشیب دارد، روزهای خوب و روزهای بد. ما قطعاً می خواهیم روزهای بد را پشت سر بگذاریم و هوادارانمان را مثل قبل خوشحال کنیم.»

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده این تیم به شرایط خوبی بازگردد.

واکنش مدیرعامل شرکت نفت MIS به هرج و مرج رزمایش

وی ابتدا در واکنش به وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از دو شکست سنگین مقابل نساجی مازندران و گل گهر گفت: ما یکی از تیم های لیگ برتری هستیم که با امکانات مالی کمتری وارد مسابقات شدیم و تیم خوبی را جمع کردیم. امسال و به گفته کارشناسان در 5-6 بازی اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم، در این میان همه از نفت مسجد سلیمان صحبت می کردند و شاید ما با کمی گستاخی به بازی ادامه دادیم، شاید فکر می کردند لیگ است. تمام شد، اما 30 بازی در لیگ برتر داریم، به هر حال در یکی دو بازی گذشته نتایج لازم را نگرفتیم، اما با صحبت هایی که انجام دادیم و جرایمی که در نظر گرفتیم. امیدوارم تیم خیلی زود به شرایط عادی برگردد البته اینطور نیست که ما نداریم فقط تنبیه داشتیم یون ها در واقع تنبیه و تشویق دست به دست هم می دهند. درستش می کنیم و اگر اتفاق بیفتد از جرایم می گذریم و با تزریق منابع مالی به بازیکنان پول می دهیم.»
هدایت یزدی سپس در ادامه سخنان خود به شکست 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، شکست 7 بر 1 برزیل مقابل آلمان و چند شکست دیگر از این دست اشاره کرد. برای ما هم اتفاق افتاد، اما با جلساتی که داشتیم و صحبت هایی که داشتیم. امیدوارم به شرایط 7 بازی آخر فصل گذشته و 6 بازی ابتدایی این فصل برگردیم و در این فصل در مسابقات خوب بازی کنیم.”

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان با اشاره به عملکرد این تیم در دیدار مقابل گل گهر افزود: هواداران ما واقعا این تیم را دوست دارند و عاشق آن هستند و آنهایی که بازی با گل گهر را دیدند می دانند که ما تا دقیقه 70 تیم بهتری بودیم. اما بعد شرایط تغییر کرد شاید امیر قلعه نویی به دنبال پیروزی یک بر صفر بود اما اشتباهاتی رخ داد که برخلاف نساجی اتفاقات خاصی به این نتیجه رسید.م مهاجری یکی از مربیان باتجربه خوب کشور است و ما به دنبال آن هستیم. با او به جلو.”
سوال بعدی هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد دعوای شب گذشته بود که در تمرین این تیم رخ داد و به رضا مهاجری بی احترامی شد. او اینگونه واکنش نشان داد: آنقدرها هم خاص نبود. در نهایت هواداران بیرون آمدند و اعتراض کردند. با این حال، از دست دادن سخت و خسته کننده است. این هوادار هم ناراحت بود و طوری صحبت می کردند که انگار درگیری بین او و کادرفنی ایجاد شده اما حالا به خیر ختم شده و دیگر مشکلی نیست.»
آخرین قسمت صحبت های یزدی خطاب به هواداران بود: ضمن عذرخواهی از همه هواداران بابت دو باخت قبلی، انتظار داریم صبور باشند، قرار نیست قهرمان شویم اما بازی های خوبی انجام می دهیم. که در پایان فصل در جایگاه خوبی در جدول قرار خواهیم گرفت.از همه هوادارانی که عاشقانه تیم را دوست دارند سپاسگزاریم.امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های باکیفیت به نتایجی که می خواهند برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی