واکنش ملاثانی سرمربی استقلال به تساوی

وی در خصوص رویارویی با ساکت الهامی که در جام حذفی مهارت خاصی دارد و دو بار قهرمان شد، ادامه داد: آقای الهامی دوست بسیار خوبی برای ما هستند و در مرحله حذفی نتایج درخشانی کسب کرده اند و تجربه و مهربانی کافی دارند. می داند چه باید بکند، اما ما هم همینطور. ما سخت کار کردیم و به اینجا رسیدیم. همه تیم ها به دنبال نتیجه هستند و استقلال ملاثانی هم همین طور. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: فرقی نمی کند در صورت صعود با کدام تیم بازی کند. وقتی یک تیم در 4 تیم برتر باشد باید خوب باشد همه تیم های دسته اولی بزرگ هستند و شخصیت دارند مثل فولاد و گل گهر و استقلال و …. قدم به قدم پیش می رویم و فرقی نمی کند حریف ما کدام تیم باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی جام حذفی انجام شد و استقلال ملاثانی باید در مرحله یک چهارم نهایی با هواداران دیدار کند. عزیز فریسات به خبرنگار ما گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و تیم هایی که در بین 8 تیم هستند تیم های خوبی هستند. قطعا تیم هایی که لیگ یک هستند بیشتر از تیم های لیگ اولی هزینه کرده اند و قدرتمندتر هستند. همه می دانند که تیم ملاثانی با چه شرایط و امکاناتی مواجه است. بچه های محلی برای رساندن تیم به این مرحله زحمت کشیده اند. تیم هواداران در میانه جدول رده بندی و تیم بزرگی است و بازی برای هر دو تیم سخت است.

سرمربی استقلال ملاثانی امیدوار است با شکست تیم هواداران به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی راه یابد.

واکنش ملاثانی سرمربی استقلال به تساوی


سرویس خبر شماره: 1894508
Mar 16, 1401 @ 4:53 PM
15.5 هزار |

3نقطه نظر

فریسات: مسئولین کمک کنند که شرمنده نباشیم

فریسات یادآور شد: انشاالله بتوانیم نماینده خوبی برای ملاثانی باشیم. امکانات کمی ضعیف است و امیدوارم مسئولان به ما کمک کنند تا دچار مشکل نشویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی فریسات در مورد محرومیت حمزه خدراوی که در دور قبل جام حذفی دو گل برای آنها به ثمر رساند، افزود: برخی مسائل به وجود آمده است که این بازیکن در حال حاضر با ما تمرین نمی کند. پس از کارت قرمزی که در بازی با آرمان گهر دریافت کرد، از زمین اخراج شد. او در جام حذفی دو گل برای ما به ثمر رساند و از نظر اخلاقی بچه سالمی است، اما در شرایط سخت یک ورزشکار باید مراقب خودش باشد و شرایط را درک کند. زمانی که او کارت گرفت به آرمان گهر فشار آوردیم و تیم تحت تاثیر قرار گرفت.

وی درباره اینکه آیا مشکلات مالی حل شده است یا خیر، توضیح داد: تیم شخصی است و هزینه آن زیاد است. اگر کسی کسی را مدیریت می کند، کار بزرگی انجام می دهد زیرا برایش سودی ندارد. علاقه مندان به ما کمک می کنند اما مسئولان هم باید از ما حمایت کنند تا بتوانیم استوارتر جلو برویم.