واکنش ملی پوشان به حضور کی روش و ارتش اتریش

باید بگویم؛ کاروان تیم ملی صبح امروز تهران را به مقصد وین ترک کرد تا اردوی تدارکاتی خود را در اتریش برپا کند. تیم ملی در روزهای اول و پنجم مهرماه در اتریش دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال برگزار خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مرتضی پورعلیگنجی: دو بازی بسیار خوب در اردوی تدارکاتی خود در اتریش داریم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای کشور عزیزمان برای حضور در جام جهانی سربلند شویم.

** پیام اجباری: انشاالله با اضافه شدن بازیکنان لژیونر در اتریش بتوانیم با کل تیم تمرین کنیم و در دو بازی آینده مقابل سنگال و اروگوئه نتایج بسیار خوبی کسب کنیم تا خواسته کادر فنی و مردم برآورده شود. . .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرویس رسانه ای فدراسیون فوتبال پیش از سفر این تیم به اتریش دقایقی با بازیکنان گفت و گو کرد که این مصاحبه ها به صورت ویدئویی منتشر شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال از وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی روش قبل از اعزام به اتریش صحبت کرده اند.

واکنش ملی پوشان به حضور کی روش و ارتش اتریش

صحبت های کوتاه چند بازیکن تیم ملی فوتبال قبل از سفر به اتریش را در زیر می خوانید:

مهدی ترابی: خدا را شکر همه بچه ها آماده هستند و تمرکز بالایی دارند. انشاالله با حضور لژیونرها شرایط بهتر می شود و در دو بازی آینده عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.


سرویس خبر شماره: 1844231
27 شهریور 1401 12:48 ب.ظ |
6.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

گپ و گفتی کوچک با ستاره های تیم ملی قبل از اردو

** وحید امیری: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و امیدوارم اردوی را که آغاز کرده ایم و دو بازی بسیار مهم و حساس در راه آماده سازی تیم ملی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

** ابوالفضل جلالی: کی روش مربی بزرگی است، از همکاری با او بسیار خوشحالم و این باعث افتخار من است.