واکنش مندز پس از جدایی از رونالدو: هنوز در قلب من است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو مدت ها با مندز کار کرد اما در نهایت به دلیل اختلاف بر سر مصاحبه جنجالی پیرس مورگان راه آنها از هم جدا شد.

خورخه مندز، سرمربی سابق کریستیانو رونالدو، مدعی است که احساساتش نسبت به این بازیکن از زمان پایان همکاری با او تغییر نکرده است.

واکنش مندز پس از جدایی از رونالدو: هنوز در قلب من است

پیش از این گفته شده بود که ستاره سابق رئال مادرید از مدیر برنامه های خود خواسته بود تا ترتیبی دهد که او به بایرن مونیخ یا چلسی بپیوندد و وقتی این اتفاق نیفتاد، خودش را در معرض خطر قرار داد و بسیار از او عصبانی بود.

1881364

وی درباره وضعیت فعلی این بازیکن گفت: کریستیانو همیشه در قلب من است.او بازیکنی خاص و فرد خاصی برای من است.همه مردم پرتغال باید به داشتن بازیکنی مثل او افتخار کنند.ج همیشه گفته ام و من خواهد گفت که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و من هنوز در این مورد شک ندارم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این مصاحبه در نهایت باعث عصبانیت سران منچستریونایتد و جدایی این بازیکن پرتغالی از این باشگاه شد تا شرایط را برای این بازیکن پرتغالی سخت تر کند.

مندز که در این مدت سعی می کرد در مورد رونالدو صحبتی نکند، این بار به خبرنگاران گفت: رابطه شخصی ما هنوز بسیار نزدیک است و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم که این اتفاقات تاثیری بر آن نداشته است.


سرویس خبر شماره: 1940859
9 خرداد 1402 ساعت 10:58 |
958

0نقطه نظر