واکنش منچستریونایتد به تصمیم جنجالی رونالدو؛ مشکلی نیست!

این بازیکن 37 ساله در استراحت بین دو نیمه جایگزین آماد دیالو شد و یونایتد را با یک ریباند از فاصله نزدیک در دقیقه 48 پیش انداخت. اما رایو وایکانو 9 دقیقه بعد با گل آلوارو گارسیا بازی را به تساوی کشاند.

ستاره پرتغالی منچستریونایتد 45 دقیقه ابتدایی بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو را انجام داد اما تنها بازیکنی بود که در نیمه اول با اریک تنهاخ تعویض شد و قبل از پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کرد. هواداران از جدایی زودهنگام رونالدو به شدت عصبانی بودند و آن را توهین تلقی کردند. این اتفاق در میان نامشخص بودن آینده او در اولدترافورد رخ داد.

تنهاخ از آنچه در پیش فصل از تیمش دیده خوشحال است و معتقد است تیمش برای بازی افتتاحیه یکشنبه لیگ برتر مقابل برایتون آماده است. او گفت: در مجموع ما پیش فصل خوبی داشتیم و به خوبی پیشرفت می کنیم. ما برای فصل آماده هستیم، اما می دانم که هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد و باید پیشرفت کنیم. انتخاب تیم مقابل رایو وایکانو ترکیبی از تجربه و جوانی بود، برخی از بچه ها برای اولین بار با هم دیدار می کردند، پس منتظر چه چیزی هستید؟ دعوا کردند و به هم کمک کردند و مثبت بود. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، موقعیت‌های زیادی را واگذار کردیم، اما فکر می‌کنم باید از عملکرد خود راضی باشیم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

میرر گزارش داد که یونایتد در ابتدا از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد، اما اکنون مشخص کرده است که باشگاه مشکلی با جدایی زودهنگام رونالدو ندارد و بسیاری از بازیکنان بارها این کار را انجام داده اند.