واکنش نصرتی به حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی قطر

وی درباره اینکه تراکتور به تدریج به بالای جدول نزدیک می شود، گفت: قدم به قدم پیش می رویم. قطعا قهرمانی در این فصل لیگ کمی سخت است و با توجه به اینکه تیم های رقیب ما بازیکنان بیشتری دارند، کار ما سخت تر است. البته بازیکنان خوبی هم داریم اما حریفان بیشتر کنار هم بودند. تغییرات زیادی داشتیم اما در این فصل قدم به قدم پیش می رویم و اگر در تیم های برتر جدول رده بندی قرار بگیریم هدف خوبی برای ما خواهد بود.

محمد نصرتی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل هوادر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بچه های ما واقعاً با دل بازی کردند و در دو سه صحنه سرشان را جلوی توپ گذاشتند. خداروشکر میلاد کر مشکلی نداره و انشاالله نتیجه ام آر آی و سی تی اسکن مشکل خاصی نداشته باشه و به زودی به جمع ما بیاد. ما برای تمرینات معمولی خود حقوق گرفته ایم و خدا را شکر که بچه ها دستورات تاکتیکی خمس را کاملا رعایت می کنند. البته شرایط آب و هوایی و وزش باد در ورزشگاه به ما اجازه نمی داد که فوتبالی را که می خواستیم بازی کنیم، اما در مجموع این که توانستیم مقابل یک تیم خوب از هواداران سه امتیاز را کسب کنیم می تواند به ما کمک کند تا به اهداف خود نزدیک شویم. . .

وی با توجه به اینکه خیلی ها از حضور کی روش در تیم ملی قطر خوشحال بودند، خاطرنشان کرد: کی روش به لطف تیم ملی ایران سرمربی قطر شد چرا که اگر دنیا جلو نبود و او نبود. سرمربی تیم ملی قطر قطعا پیشنهادی نخواهد داشت. مربی ای بود که در خانه بود و وقت نداشت. من شخصا می گویم کی روش به خاطر خیریه ایران سرمربی قطر است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نصرتی در پاسخ به این سوال که «در مورد حضور خمس در تیم ملی ایران بحث هایی مطرح است، آیا این مشکلات تمرکز تراکتورسازی را بر هم نمی زند؟» تصریح کرد: اولا خمس با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و نمی توان آن را جدا کرد. به همین راحتی موضوع این است که من با او کار می کنم و شما کارهایش را از نزدیک می بینید. خمس هم از نظر فنی و هم از نظر انسانی مربی با کیفیت و سطح بالایی است. امیدوارم افرادی مثل خمس به فوتبال ما بیایند و به فوتبال باشگاهی و ملی ما کمک کنند. اگر قرار باشد در آینده سرمربی تیم ملی شود، مطمئنم می تواند به فوتبال ما کمک زیادی کند.

ملی پوش اسبق کشورمان با اشاره به درگذشت میروسلاو بلازوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و سابقه همکاری با وی خاطرنشان کرد: من با او کار نکردم اما زمانی که در در یک اردوی آماده سازی در کرواسی با تیم دیناموزاگرب دیدار کردیم که بلازوویچ او سرمربی این تیم بود. من در آن زمان با او ملاقات و صحبت کردم، او برای فوتبال ایران زحمت کشید و مربیان بزرگی را به دنیای فوتبال معرفی کرد. بلاژویچ مربی گرمی بود و امیدوارم روحش در آرامش باشد.