واکنش نماینده پرسپولیس به انتقال بازیکن لیگ یک؛ ما پرس و جو کردیم و کیفیت خوبی دارد



حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات گفت:

ما نباید عجولانه عمل کنیم و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم و برخی بازیکنانی که می خواهند بروند، منطقی و حساب شده پیش برویم و هوشمندانه عمل کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از طعنه های فضای مجازی مبنی بر انتقال این بازیکن از تیم سقوط کرده خوشه طلایی صحبت کرد.

بالاخره عده ای دوست ندارند که این باشگاه در مسیر درستی پیش می رود. هواداران انتظار دارند پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب عمل کند و ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا همین کار را انجام دهیم.

بادامکی افزود:

در مورد علی رضایی که امروز به باشگاه پرسپولیس آمد، مدتی است که پیگیر این بازیکن هستیم. درست است که او در تیمی بود که سقوط کرده بود و شرایط خوبی نداشت، اما خوب بازی کرد و طبق بررسی هایی که با مربیان سابقش و چند نفر از لیگ برتر صحبت کردیم، همه گفتند او است. یک بازیکن خوب هواداران ما بدانند که قطعا بازیکنانی که در حد و اندازه باشگاه پرسپولیس نیستند را جذب نخواهیم کرد. به همین دلیل است که ما خریدی را اعلام نکرده ایم. در فضای نقل و انتقالات قیمت های عجیبی بالا می رود. در مورد سقف هم اگر قرار است مثل پارسال سقف رعایت نشود به ما اطلاع دهید تا تکلیف خود را بدانیم. الان باشگاه پرسپولیس روی سقف اصرار دارد اما با مبالغی که می شنوم فکر نمی کنم دیگر باشگاه ها رعایت کنند. مثلاً ارقامی که به برخی از بازیکنان خودمان ارائه می دهند آنقدر فضا دارد که جای بحث ندارد و این به ضرر باشگاه هایی مثل پرسپولیس است که می خواهند کلاه را رعایت کنند و خدای نکرده حفظ شود چیزهایی که اتفاق می افتد این اتفاق به این دلیل است که ما واقعاً تحت فشار هواداران هستیم. خطر از دست دادن بازیکنانی که داریم و ترک تیم را داریم. امیدوارم مسئولان پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: از بازگشت به پرسپولیس بسیار خوشحالم/ هدف اصلی عزت و سربلندی تیم عزیزمان است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال