واکنش نکونام به جنجال ها: ماجرای مشکوک! (عکس)

جواد نکونام با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به جنجال دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش نکونام به جنجال ها: ماجرای مشکوک!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات پس از دیدار پرسپولیس و فولاد همچنان ادامه دارد. اعتراض به تصمیمات داوری وجه مشترک هر دو تیم بود که حتی منجر به اخراج نکونام از کنار زمین شد. اما آنچه بر آتش این درگیری ها افزود، صحبت های یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی بود.

با این حال سرمربی فولاد با انتشار مطلبی مشکوک در صفحه شخصی خود به اتفاقات امروز واکنش نشان داد. در این تصویر منتشر شده توسط نکونام، عکسی از یک شیر به نمایش گذاشته شده است که روی آن این جمله نوشته شده است: «شیر برای اثبات قدرتش نیازی به جنگ با هر شغال یا کفتار ندارد، نگاهش کافی است».


سرویس خبر شماره: 1867132
08 فوریه 1401 در 00:16
10.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

طبیعی بود که اظهارات گل محمدی با واکنش شدید بازیکنان فولاد همراه شود. پس از پاسخ هاشمی نسب به اظهارات یحیی در همان نشست خبری و واکنش سایر مربیان و سرمربی فولاد نیز به این سوال، همه منتظر بودند تا سرمربی جوان فولاد نظر او را درباره این اظهارات جویا شود.

سرمربی سرخ ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: اتفاقاتی که در 90 دقیقه افتاد آدم را نسبت به فوتبال و بازی بد می کند، این بازی از گل بود. از شما می پرسم آیا این بازی را می توان فوتبال نامید؟ اتفاقاتی که در این مسابقه افتاد آدم را نسبت به فوتبال بد می کند.

اما نکونام بدون صحبت با رسانه ها فولاد آرنا را ترک کرد و از آنجایی که او نیز هفته آینده محروم است، احتمالا تا نشست خبری هفته نوزدهم مقابل سپاهان باید منتظر واکنش او به این اظهارات باشیم.

در نهایت باید دید این دیدار تا کجا پیش خواهد رفت. باشگاه فولاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که قرار است از سرمربی پرسپولیس شکایت کند و به نظر می رسد داستان های این دیدار سر درازی دارد.

1795650



مجله اخبار فوتبال داخلی