واکنش واضح به حفظ ناشناس بودن؛ شرایط استقلال به هم ریخته است/ پروین خوب صحبت کرده و باید یک بار برای همیشه این اتفاق بیفتد!



شایعات روی نیمکت استقلال مبنی بر ماندن و رفتن جواد نکونام همچنان از هر سو اوج می گیرد و با وجود شروع نقل و انتقالات، هواداران و پیشکسوتان این تیم نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند. یکی از پیشکسوتان استقلال در این باره صحبت کرد.

گزیده ای از گفتگوی حسن روشن با میزان در مورد وضعیت استقلال و نکونام را در ادامه بخوانید:

  • {ابقای نکونام} جواد نکونام همچنان با استقلال قرارداد دارد و جدایی او به نفع مالی باشگاه نیست چرا که آن طور که می گویند فصل گذشته آنچنان نتایج بدی نداشته است.
  • {شایعه خرید مهدی قیدی و سایر بازیکنان سابق استقلال} من اصلا طرفدار خرید بازیکن نیستم. از این پس هر گزینه یا بازیگری که حرفش در فضای خبری و مجازی پیچیده است. آکادمی باشگاه استقلال باید یک بار برای همیشه مورد توجه کافی قرار گیرد. در گذشته باشگاه تاج هرگز بازیکن نمی خرید، بلکه بازیکن می ساخت. هر کدام از بازیکنان هم مثل نورافکن و یعقوب کریمی در یک آکادمی باشگاه استقلال بزرگ شدند اما متاسفانه نگذاشتند در تیم اصلی باشگاه بدرخشند و با دلالی از استقلال ربوده و برای سودجویی فروخته شدند.
  • {رفتار فصل قبل نکونام} اکنون باشگاه دیگر مدیرعامل، هیئت مدیره و کمیته فنی ندارد و اگر نکونام بخواهد مانند فصل گذشته روال قبلی را طی کند.
  • {تاسیس کمیته فنی} علی پروین وقتی می گفت کمیته فنی فوتبال ایران کشک است حرف خوبی می زد! واقعا کشک است. اگر می خواهند کمیته فنی تشکیل دهند باید در چارچوب قرارداد و شامل حقوق آنها باشد نه اینکه فقط یک حکم خالی بدهند.
  • {انتقالات از استقلال} حالا مشخص نیست نکونام می تواند به این تیم بپیوندد یا خیر! اگر بسته شود، آن را عوض می کنند، این یک داستان دیگر است، اما اگر بسته نشد، آن را تغییر می دهند، این یک داستان دیگر است. به نظر من وضعیت استقلال آشفته است. از هواداران می خواهم صبور باشند و اجازه دهند باشگاه استانداردهای خود را برای بازیکن سازی تعیین کند که دست دلال ها از تیم کوتاه شود و قراردادهای مسخره بازیکن با مربی و بازیکن گران قیمت حداقل 2 سال صبر داشته باشد. خریدها حذف می شوند و باشگاه بر توانایی های خود برای کسب عناوین لیگ و افتخارات آینده تکیه می کند، همانطور که در هر باشگاه بزرگ جهان یکسان است.

بیشتر بخوانید: واکنش تند حسن روشن به پیشنهاد 40 میلیاردی ستاره استقلال; دلالش قویه!/کاش این بازیکن زودتر بره



سرویس داخلی اخبار فوتبال