واکنش وزیر ورزش به استعفای فتح الله زاده/ ما همیشه از این دو باشگاه حمایت کرده ایم.

وی با اشاره به بدهی های باشگاه استقلال در پرونده اخیر گفت: این موضوع مربوط به دو سال پیش است و همه آن را دو سال پیش می دانستند. همچنین یکی دوبار منابع مالی لازم را در اختیار دو باشگاه قرار داده ایم و برای حمایت در چارچوب قانون در خدمت شما هستیم. ما از تمام ظرفیت های قانونی و محدودیت های زمانی استفاده خواهیم کرد اما این حمایت ها در چارچوب قانون است زیرا قانون به ما اجازه نمی دهد پس از حضور این دو باشگاه در منطقه نقل و انتقالات از منابع دولتی برای باشگاه ها استفاده کنیم. تا جایی که قانون اجازه دهد، از باشگاه ها حمایت خواهیم کرد تا هواداران آن باشگاه ها را خوشحال و امیدوار نگه داریم.

سجادی در پایان گفت: همانطور که گفتم روال مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این صورت است که مدیران این دو باشگاه ابتدا استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه کنند و پس از بررسی این سوال در هیات مدیره، این موضوع به وزارت ورزش می رسد. پس از آن در جلسه ای فوری با حضور وزیر، معاونین و اعضای هیئت مدیره این موضوع مطرح و تصمیم گیری می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پستی اینستاگرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر استعفای فتح الله زاده و همچنین اینکه پول پرداخت بدهی به استراماچونی زمانی توسط دولت و سازمان خصوصی سازی به مبلغ 90 میلیارد تامین شده است. تومان اما برخی تلاش می کنند توپ را به دست دولت و وزارت ورزش بیندازند. اگر با توجه به تامین این پول از سوی دولت عادلانه نبود، گفت: امروز با وجود تعطیلات رسمی، بسته به وظیفه خود در اداره حضور داشتم و تا زمانی که در خدمت شما هستم. خدمات رسمی و حتی غیر رسمی یا تلفنی و حتی پیامکی در این استعفا من قرار نگرفته ام. این رفت و آمدها در هر جایگاهی طبیعی است، اما مهم این است که اگر برنامه داشته باشیم این رفت و آمدها آسیبی به ساختار وارد نمی کند. ما باید به اصل ماجرا پی ببریم و فکر کنیم که باشگاه های معتبر و قدیمی ما مانند باشگاه های سرخابی و سایر باشگاه های معتبر ما، خدای ناکرده، از تغییرات آسیب نبینند. این وظیفه ذاتی ماست و من با تمام دستیارانم همیشه از این دو باشگاه حمایت کرده ام.