واکنش وین رونی به مصاحبه جنجالی رونالدو

وین رونی اسطوره منچستریونایتد به مصاحبه جنجالی رونالدو پاسخ داد و گفت که او هرگز از او انتقاد نکرده است.

واکنش وین رونی به مصاحبه جنجالی رونالدو

به گزارش “ورش سه”، کریستیانو رونالدو مهاجم 37 ساله پرتغالی منچستریونایتد اخیرا در مصاحبه با پیر مورگان از شرایط خود در منچستریونایتد انتقاد کرد و مدعی شد که اصلا از حضورش در این باشگاه راضی نیست. . اما رونالدو در جریان این مصاحبه به هم تیمی سابق خود وین رونی حمله کرد و از او نیز انتقاد کرد. مهاجم ستاره یونایتد مدعی شده است که وین رونی به او حسادت کرده است و دلیل آن ممکن است پایان زندگی ورزشی این بازیکن باشد اما رونالدو همچنان توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد.

رونی شب گذشته در مصاحبه ای با CNN به رونالدو پاسخ داد:من همیشه گفته‌ام که رونالدو بازیکن بزرگی است و احتمالاً با لیونل مسی آنها بهترین‌های تاریخ فوتبال هستند. من هرگز از رونالدو انتقاد نکرده‌ام و تنها چیزی که در مورد او گفته‌ام این است که هر بازیکنی در نهایت با بزرگ‌تر شدن کاهش می‌یابد. این چیزی است که اکنون برای رونالدو اتفاق افتاده است و او باید با آن کنار بیاید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هفته گذشته اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد که وین رونی از رفتار رونالدو متعجب و سردرگم شده و انتظار چنین اظهاراتی را از ستاره پرتغالی نداشته است. در واقع، وین رونی اعتراف کرده است که با هم تیمی سابق خود در یونایتد دشمنی ندارد و بارها در مصاحبه های خود از رونالدو تمجید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1854158
27 نوامبر 1401 @ 21:50
35.1 هزار امتیاز خبر|

23نقطه نظر

کجا انتقاد کردم؟