واکنش پورموسوی به انتخاب مدیرعامل جدید: خداحافظ!


سرویس خبر شماره: 2048557
25 ژوئن 1403 در 3:17 ب.ظ.
3.1 هزار |

1نقطه نظر

دلیل جدایی سیروس پورموسوی از استقلال خوزستان چیزی جز تغییر رهبری نیست.

واکنش پورموسوی به انتخاب مدیرعامل جدید: خداحافظ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته خبری از باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر معرفی کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه و جایگزینی نجفی مدیرعامل سابق منتشر شد. به جز بابادی، مهدی پور (مدیر آکادمی فولاد) و صفرعلی جمال پور (عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق استقلال خوزستان) کاندیدای این سمت بودند که در نهایت بابادی به عنوان جانشین نجفی انتخاب شد.

این تصمیم واکنش سرمربی آبی ها را برانگیخت و او که عازم کربلا است، با ارسال پیام در اینستاگرام انصراف دهید وی ادامه همکاری با استقلال خوزستان را اعلام کرد. البته قرارداد پورموسوی با خوزستان تمام شد و این اقدام به گونه ای انجام شد که دست آنها برای انتخاب نفر بعدی باز باشد.

استقلال خوزستان امسال در دو هفته پایانی قهرمانی در لیگ برتر ماندگار شد و طبق اطلاعات موثق قرار بود پورموسوی دیروز لیست خود را به باشگاه ارائه کند و در عین حال باشگاه به او ضمانت دهد. 40 درصد باقیمانده بدهی بازیکنان را بپردازید. اما تصمیمی جدید ورق را ورق زد و پورموسوی که سابقه همکاری خوشی با بابادی ندارد و سال گذشته دوران سختی را با یکدیگر پشت سر گذاشتند به نوعی با خوزستانی ها خداحافظی کرد.

با انتشار این پیام هم اکنون همه منتظر تصمیم باشگاه برای شروع مذاکره با پورموسوی یا انتخاب گزینه جدیدی به جای این سرمربی باتجربه هستند. که در اکثر تیم های خوزستانی حضور داشت. در این خصوص بابادی با سران گروه ملی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی