واکنش پیشکسوت استقلال به اقدام همراه اول؛ چرا این اتفاقات در پرسپولیس نمی افتد؟ / هاسم می گوید استقلال با توپ عجیب فوتبال پرسپولیس را شکست می دهد

معینی ادامه داد: هنوز 48 ساعت تا دربی باقی مانده و احساس می کنم در این مدت یک سری مشکلات حل می شود اما اگر هم نباشد احساس بالاتری در وجود انسان وجود دارد که مطمئنم به پیروزی استقلال کمک می کند. . بازی برنده تمام می شود

واکنش پیشکسوت استقلال به اقدام همراه اول؛  چرا این اتفاقات در پرسپولیس نمی افتد؟  / هاسم می گوید استقلال با توپ عجیب فوتبال پرسپولیس را شکست می دهد

بازیکن سابق استقلال با اشاره به وضعیت ساپینتو در روزهای حساس قبل از دربی و استرس مالی که به خاطر بازیکنان تیمش متحمل شد، گفت: اگر ساپینتو عصبانی و ناراحت است به این دلیل است که همه چیز را در مورد تیمش می داند و دور ماند. قلب او آرسن ونگر می گوید که چهره یک مربی آینه تمام قد سلامت بازیکنانش در زمین است. رفتاری که سرمربی در کنار زمین از خود نشان می دهد همان اتفاقاتی است که در داخل تیمش می افتد. اما نسبت به این شرایط و این شرایطی که برای استقلال ایجاد شده، حس عجیبی نسبت به دربی فینال جام حذفی دارم.

وی افزود: وقتی انسان می بیند که واقعا چیزی برای از دست دادن ندارد، آن وقت است که تمام تلاش خود را می کند تا حرف خود را بزند. این دربی فرصتی برای تبادل بازیکنان استقلال است.

فوتبالیست سابق باشگاه استقلال درباره بی پولی این باشگاه برای دستمزد بازیکنان و سرمربی پرتغالی این تیم گفت: مدیریت باشگاه حق دارد از اسپانسر خود شکایت کند. من عضو هیئت مدیره بودم و این مشکلات را درک می کنم. از طرفی اگر من جای ساپینتو بودم و هشت ماه خارج از کشورم کار می کردم و حقوقم را نمی دادند، قراردادم را فسخ می کردم و می رفتم. واقعا برای این مربی متاسفم و باید او را تحسین کرد که در این شرایط ایستاده و کار می کند.

وی افزود: اگر اشتباه نکنم شکایت های جدید مدیریت باشگاه از تیم اول چندی پیش تکرار شد، فکر می کنم یک بار زمان پرداخت بدهی استراماچونی بود و یک بار هم قبل از دربی بازی برگشت. عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و با پیراهن این تیم فوتبال بازی کرده، این مشکلات چندان عجیب نیست.

معینی با اشاره به بحث اسپانسرینگ در دو باشگاه تهران خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل که به تازگی به پایان رسیده مشکلات مدیریتی زیادی داشت. یکی رفت و یک مدیر جدید آمد. فتح الله زاده کاری از دستش برنمیاد و خودش هم رفت و الان نفر سوم اومده سر کار! اما پرسپولیس چنین شرایطی نداشت. این خبر خوبی برای دو تیم محبوب پایتخت نیست.

واکنش پیشکسوت استقلال به اقدام همراه اول؛  چرا این اتفاقات در پرسپولیس نمی افتد؟  / هاسم می گوید استقلال با توپ عجیب فوتبال پرسپولیس را شکست می دهد

معینی در پایان خاطرنشان کرد: استقلالی ها هر چقدر این ماه ها را تحمل کرده اند، حالا به جایی رسیده اند که می توانند با فوتبال خود در این دربی حرف دلشان را بزنند. مطمئنم ساپینتو هم به استقلالی ها می گوید و باید منتظر یک بازی عجیب از استقلال باشیم تا آنها با یک برد شایسته پیروز شوند و بعد بتوانند چیزهای زیادی را با هواداران به اشتراک بگذارند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: زمانی که من در هیئت مدیره بودم همیشه با سلطانی فر (وزیر وقت) که رئیس مجمع باشگاه بود جلسه داشتیم و هر کدام 5 دقیقه با هم صحبت می کردیم. نوبت من که شد به او گفتم این دو تیم همیشه باید اول، دوم یا سوم باشند. اگر یکی اول و دیگری دهم باشد، وزارت ورزش دچار مشکل می شود. از طرفی یک تیم می تواند در مورد برد در فوتبال صحبت کند. تیم بازنده حرفی برای گفتن ندارد. الان هم به نظر می رسد شرایط به گونه ای پیش می رود که در استقلال صلح شکل نگیرد.

مسعود معینی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در زمان سیدرضا افتخاری، گلزن لیگ اول استقلال در رقابت های باشگاهی آسیا و بازیکن سابق تیم تاج در گفت و گو با خبرورزشی، درباره قول خلف برای کمک به پرداخت مجدد هزینه های اسپانسر باشگاه استقلال گفت. استقلال و شکایت اخیر مدیران این باشگاه گفت: عجیب است که این اتفاقات برای باشگاه استقلال می افتد و یادمان نمی آید که باشگاه پرسپولیس در این سال ها مشکل اسپانسری داشته باشد! عجیبتر این است که این مسائل نزدیک به هفته های حساس و دیدارهای مهم استقلال اوج می گیرد!