واکنش پیکان به درخواست دو بازیکن فولاد


سرویس خبر شماره: 2001961
24 فوریه 1402 در 9:50 ب.ظ.
2.7 هزار |

1نقطه نظر

رهقی: نریمان جهان و حقدوست راه به جایی نمی برند

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: طبیعی است که بازیکنان ما مورد توجه سایر باشگاه ها قرار می گیرند.

واکنش پیکان به درخواست دو بازیکن فولاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان تعطیلات قهرمانی دوباره وارد نیم فصل دوم می شویم و بار دیگر فضای فوتبال باشگاهی داغ می شود. در اولین اتفاق ظهر امروز احمد النامه سرمربی تیم فوتبال فولاد از مذاکره با بازیکنان دیگر تیم ها از جمله پیکان صحبت کرد و نام سامان نریمان جهان و مجتبی حق دوست را مطرح کرد. وی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه فولاد برای جذب این بازیکنان با پیکانی ها مذاکره کرد اما باشگاه با جدایی بازیکنانش مخالفت کرد.

همین مشکل حالا با واکنش باشگاه پیکان مواجه است. رضا رحقی مدیر تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال گفت: از شنیدن نظرات النامه تعجب نکردیم زیرا طبیعی است که بازیکنان ما مورد توجه سایر باشگاه ها قرار می گیرند. نریمان جهان و حقدوست از ستاره های فوتبال ایران هستند و عملکرد خوبی در این فصل داشته اند، بنابراین طبیعی است که سایر باشگاه ها به دنبال جذب آنها باشند.

او ادامه داد: هر دو بازیکن در تمرینات تیم ما شرکت می کنند و از نظر اخلاقی و فنی مورد توجه کادرفنی قرار دارند. آنها با باشگاه پیکان هم قرارداد دارند و بحث جدایی آنها مطرح نیست. بنابراین قرار نیست از گروه ما جدا شوند و به تیم های دیگر بپیوندند. امیدواریم فصل را با اتفاقات بهتری ادامه دهیم و ثمره تلاش خود را ببینیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی