واکنش چنگیز به شکست استقلال؛ این بزرگترین مشکل آبی ها بود و قهرمانی از دست رفت/اگر نکونام می رفت…



با وجود اینکه تیم استقلال تا هفته های آخر قهرمان لیگ برتر بود اما آبی ها در روزهای اخیر قهرمانی را از دست دادند تا رقیب سنتی جام را بالای سر ببرد. بسیاری از پیشکسوتان استقلال مشکلات داخلی را دلیل ناکامی تیم جواد نکونام عنوان کرده اند و حالا عبدالعلی چنگیز ستاره تیم کارگری پایتخت در این باره اظهار نظر می کند.

گزیده ای از گفتگوی پیشکسوت استقلال با مهر درباره عملکرد استقلال را در ادامه بخوانید:

  • {مشکل استقلال} بزرگترین مشکل این تیم اختلافات داخلی بود که باعث درگیری مدیرعامل و سرمربی شد. اگر اشتباهات و حواشی نبود، استقلال قهرمان می شد اما در مجموع استقلال با حمایت هوادارانش و کادر فنی در اولین فصل حضورش عملکرد خوبی داشت و کادر فنی انتظارات را برآورده کرد.
  • {اشتباهات داوری} اگر داوران در قضاوت خود مشکلی نداشتند، قطعاً استقلال قهرمان می شد. اکثر تیم ها از داوری ناراضی بودند و معتقد بودند که اشتباهات آنها باعث تغییر جایگاه آنها در جدول رده بندی شده است. در برخی مسابقات اشتباهات به حدی فاحش بود که کمیته داوران اجازه قضاوت تعدادی از داوران بد را نداد.
  • {نقاط ضعف استقلال} مشکلات مالی و لجبازی در ابتدای فصل مانع از جذب نفرات مورد نظر شد و همین موضوع ضعف های زیادی را در استقلال ایجاد کرد. نبود مهاجم و هافبک خلاق ششدانگ یا تعویض های معروف، مصدومیت یمگا و مهدی پور باعث شد شرایط برای استقلال در پایان فصل سخت شود.
  • {نام قطره} آیا می توان به مربی یک سال فرصت داد و بعد اخراجش کرد؟ مربی برای موفقیت نیاز به زمان و امکانات خوب دارد. ساختار و امکانات کافی در فوتبال وجود ندارد. حداقل بگذار تا آخر کار کند. قرارداد او برای رسیدن به هدف و برنامه خود ادامه می دهد. در صورت جدایی نکونام، سرمربی بعدی برای موفقیت به زمان نیاز دارد، بنابراین هواداران فصل آینده باید منتظر بمانند و ببینند که تیمشان چگونه بهترین موقعیت ها را به دلیل عدم آگاهی و عدم تخصص کافی از دست می دهد.
  • {فساد در فوتبال} زمانی پول در فوتبال نقشی نداشت و همه به خاطر پیراهن بازی می کردند، اما امروز شرایط کاملا متفاوت است و همه چیز در فوتبال به پول ختم می شود. البته هر جا که پول باشد فساد وجود دارد، اما امیدواریم اکنون که نهادهای امنیتی در این موضوع دخالت کرده اند، در رفع فساد فوتبال کوتاه نیایند و مفسدان را به سزای اعمالشان برسانند تا شاهد این ناراحتی نباشیم. اخبار فوتبال ما

بیشتر بخوانید: آقای تاج چقدر حاضرید کار کنید/ از علی دایی، فغانی و فردوسی پور دفاع می کنم/ جواد خبانی شاید حقوقش کم شده و حالا حقوقش پایین آمده!



سرویس داخلی اخبار فوتبال