واکنش کاپیتان تیم ملی به حضور در استقلال

در این باره با احسان حاجوسفی گفتگویی انجام دادیم که کاپیتان تیم ملی که این روزها در یونان به فوتبال ادامه می دهد در پاسخ به این سوال گفت: با آ.ک آتن قرارداد دارم و هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است. فعلا برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارم، حالا باید ببینیم سال آینده چه می شود.
حاج صفی در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولان باشگاه استقلال صحبتی داشته است، توضیح داد: نه، من اصلا با کسی صحبت نکرده ام، اصلاً با هیچ مسئولی صحبت نکرده ام، حالا رسانه ها حرف خودشان را می دهند. اما واقعیت این است که من با هیچ عزیز یا باشگاهی صحبت نکرده ام، “در حال حاضر تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم.”
وی در پاسخ به اظهارات هواداران در فضای مجازی مجددا تاکید کرد که قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم و ادامه داد: برای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سایر باشگاه ها آرزوی موفقیت دارم. در فضای مجازی اما در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت ندارم.حالا ببینیم در سال های آینده چه اتفاقی می افتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به اخباری که در هفته ها و ماه های اخیر مبنی بر حضورش در استقلال منتشر شده، واکنش نشان داده است.


سرویس خبر شماره: 1822363 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 12:08 |
12,555 |

0نظرات

از اینکه به تیم خود آمدید متشکرم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به جز سپاهان که خانه احسان حاجوسفی است و تراکتورسازی که دو فصل در آن حضور دارد و با این دو تیم به خصوص سپاهان چندین عنوان قهرمانی را کسب کرده است، همچنان کاپیتان است. او یکی از بازیکنان مدعی فوتبال ایران بود که حتی در آستانه لیگ شانزدهم که زمزمه بازگشت حاج صفی به ایران زمزمه می شد، پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات وقت. درباره قرارداد نهایی با این بازیکن صحبت کرد و تاکید کرد که این بازیکن قول داده در صورت بازگشت به ایران برای استقلال بازی کند.
اما با بازگشت احسان حاجوسفی به لیگ برتر ایران ترجیح داد دوباره برای سپاهان بازی کند و یک فصل زیر نظر ویسی و کرانچار به کار خود ادامه داد تا در پایان مسابقات به فوتبال اروپا بازگردد.
حالا بعد از گذشت چند سال در ابتدای فروردین 1401 زمزمه های بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و استقلال دوباره شنیده شد و صحبت های زیادی در فضای مجازی در بین اهالی فوتبال در این باره مطرح شد.