واکنش کلوپ به رئال: چه تساوی خاصی!


سرویس خبر شماره: 1852425
17 نوامبر 1401 ساعت 09:28
778 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این سرمربی آلمانی با اشاره به تقابل با رئال مادرید در فصول اخیر گفت: می دانیم که اخیراً چند بار با رئال مادرید روبرو شده ایم اما این اتفاق نیفتاده است که این دو باشگاه با هم روبرو شوند. ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی. بازی، بنابراین ما اکنون مشتاقانه منتظر آن بازی هستیم.”
وی همچنین سعی کرد تا حدودی روحیه را آرام کند و افزود: اکنون چند ماه تا برگزاری این بازی باقی مانده است و نباید زیاد به آن فکر کنیم و به اتفاقات بعدی فکر کنیم. قرعه کشی که به ما انگیزه زیادی برای آینده می دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 انجام شد و در این مرحله دو تیم لیورپول و رئال مادرید به مصاف هم رفتند تا آخرین بازی فصل گذشته به زودی برگزار شود. زمان.
این دو تیم در فصول گذشته لیگ قهرمانان اروپا بارها به مصاف یکدیگر رفته‌اند و هر بار این رئال مادرید بود که توانسته بود به مرحله بعد صعود کند یا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کلوپ در واکنش به تساوی که تیمش در دور هشتم با آن روبرو شد، به وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: اولین چیزی که می توانیم در مورد این قرعه کشی بگوییم این است که قرعه خوبی برای لیگ قهرمانان اروپا است. همه باید از حضور در آنجا خوشحال باشند.”

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از رویارویی با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

واکنش کلوپ به رئال: چه تساوی خاصی!