واکنش گوهری به عدم اخراج باشگاه پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 2053339
17 جولای 1403 در 9:05 ب.ظ.
2.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با من تماس گرفتند تا فردا در باشگاه باشم.

باشگاه پرسپولیس از دروازه بان خود خواست تا فردا دوشنبه قراردادش را فسخ کند.

واکنش گوهری به عدم اخراج باشگاه پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد گوهری پس از یک سال و نیم بازی در پرسپولیس، فصل گذشته به صورت قرضی برای آلومینیوم اراک بازی می کرد و شرایط خوبی با این تیم داشت اما شرایط بازگشت او به قرمزها اینطور نیست. آماده و او به همین دلیل قراردادش به زودی فسخ خواهد شد.

احمد گوهری در مورد وضعیت همکاری اش با پرسپولیس “مجله اخبار فوتبال” گفت: بعد از پایان فصل و به دلیل اینکه قرضی ام به آلومینیوم اراک تمام شد، دوباره به عنوان بازیکن پرسپولیس مطرح شدم و با وجود اینکه شرایط فسخ قراردادم را داشتم، انجام ندادم.

وی در خصوص اینکه چرا در روزهای اخیر قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرده است، گفت: مدت ها شرایط فسخ قرارداد یک طرفه با پرسپولیس را داشتم و مشکلی نبود. حتی دو بار به سازمان لیگ رفتم اما نمی خواستم قراردادم را تمام کنم و می خواستم در فضایی دوستانه این کار را انجام دهم و مزاحم هواداران نباشم.

این نگهبان یادآور شد: هواداران پرسپولیس طی دو سال و نیم گذشته به خصوص در چند روز اخیر محبت و لطف زیادی به من نشان دادند و شرمنده ام شدند. وقتی دیدم پرسپولیس دروازه بان ندارد، قراردادم را لغو نکردم و به باشگاه گفتم اما امروز با من تماس گرفتند و گفتند حاضرند قرارداد را لغو کنند!

گهری در پاسخ به اینکه خودش در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرد اما مدیران این باشگاه گفتند هنوز قرارداد فسخ نشده است.: بله، کاملا درست است و اشاره کردم که گفتند فردا این اتفاق می افتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی