واگذاری باشگاه شهر خودرو تکذیب شد

باشگاه شهر خودرو مشهد خبر انتقال این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر عنوان شده بود که امتیاز لیگ برتر فوتبال شهر خودرو از مشهد به تیمی از همین شهر داده شده است، این باشگاه با انتشار نقدی این شایعه را تکذیب کرد و نوشت:

و چه بسا با طرح اینگونه ادعاها و وسوسه ها و سوء استفاده از نام و اعتبار این باشگاه به بهانه معرفی بازیکنان به باشگاه شهر خودرو مبالغ هنگفتی را دریافت کنند که خلاف قانون و بدون اجازه از طرف شهرداری است. باشگاه. .

هموطنان گرامی به ویژه علاقمندان به فوتبال و هواداران باشگاه شهر خودرو خراسان مدتی است که عده ای در قالب خریداران امتیاز شهر خودرو در لیگ یک کشور با استفاده از صفحات مجازی جعلی، گروه ها و زنجیره ای از خرید و توافق در خصوص انتقال امتیاز از شهر خودرو. آنها ماشین اهدا می کنند و با این ادعا شروع به جذب بازیکن، مربی و سهام انتفاعی می کنند.

بدینوسیله به مدعیان و گردانندگان این گونه شایعات مجازی هشدار داده می شود که نام قرارداد با شهر خودرو در خصوص امتیاز لیگ یک را به اشتباه ذکر نکنند و با استفاده از این اخبار جعلی مرتکب جنایت نشوند. در غیر این صورت پرونده از سوی مراجع قضایی پیگیری و با این افراد برخورد جدی خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1838546
25 اوت 1401 ساعت 00:40
207

0نقطه نظر

آنها به طور غیرقانونی تجارت می کنند.

وی همچنین از اهالی شریف و فهمیده استان خراسان و علاقمندان به فوتبال می‌خواهد فریب تبلیغات و ادعاهای اغواکننده این صفحات مجازی و مدیران و گردانندگان آن را نخورند و بازیچه سوء استفاده این افراد گمنام نشوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی