وحشت در اردوی رئال/ مصدومیت ستاره در آستانه جدال با لیورپول و بارسلونا

بنزما 35 ساله در این فصل 7 مصدوم داشت و 12 بازی را از دست داد. حالا به دلیل مصدومیت اخیرش ممکن است تعداد غیبت های او بیشتر شود.

بسیاری از موفقیت های رئال مادرید در ادامه این فصل به عملکرد کریم بنزما و وینیسیوس جونیور بستگی دارد.

بنزما علیرغم به ثمر رساندن 16 گل در 24 بازی، هنوز نتوانسته آن فرم تماشایی را تکرار کند که باعث شد او در فصل گذشته توپ طلا را به دست آورد.

کریم بنزما در تمرین روز چهارشنبه رئال حضور نداشت و به نظر می رسد همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. رئال مادرید در سه بازی اخیر متوالی خود پیروز نشده است و قرار است شنبه به مصاف اسپانیول برود. پس از تساوی مقابل اتلتیکو و شکست کوپا دل ری مقابل بارسا، کهکشانی ها عصر یکشنبه در بتیس توقف کردند و به 9 امتیاز رسیدند. قرار است رئال روز شنبه پیروز شود تا با روحیه خوب به دیدار برگشت مقابل لیورپول برسد.

با توجه به اینکه رئال در 10 روز آینده دو بازی مهم مقابل لیورپول و بارسلونا دارد، آنچلوتی می تواند به آلابا و بنزما استراحت دهد تا آنها 100 درصد برای نبرد با لیورپول در چهارشنبه آینده در لیگ قهرمانان اروپا آماده باشند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در تمرین چهارشنبه رئال، فرلان مندی و داوید آلابا طبق برنامه غایب بودند و کریم بنزما، ماریانو دیاس و آنتونیو رودیگر نیز در سالن بودند.