وحشت در پاریس: امباپه-رئال دوباره جدی می شود


سرویس خبر شماره: 1896805
مارس 29, 1401 در 11:36 ب.ظ
994 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ستاره فرانسوی هوای فراق را ساخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن به شدت نگران کیلیان امباپه است. این مهاجم بزرگ تا ژوئن 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و امکان تمدید این قرارداد برای یک سال دیگر وجود دارد. ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس چند هفته ای بیهوده منتظر بودند تا ببینند مهاجم 24 ساله این گزینه را فعال می کند یا خیر.

اگر او بگوید که این کار را نکند، PSG عملا مجبور خواهد شد این بازیکن را در تابستان امسال بفروشد زیرا او می تواند در ژانویه با هر تیمی که بخواهد قرارداد ببندد. و همه می دانند که پیوند بین رئال مادرید و کیلیان امباپه هرگز به طور کامل شکسته نشد و تنها با گذشت زمان بیشتر شد.

در پاریس، علامت سوال های بزرگی وجود دارد. آیا مسی به خصوص پس از اینکه هواداران در بازی آخر او را با صدای بلند هو کردند، قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد؟ دیگر کسی نیمار را در باشگاه نمی‌خواهد، اما این برزیلی نمی‌خواهد برود و می‌دانیم امباپه نیز نمی‌تواند او را تحمل کند. بار دیگر، امباپه اساس تمام برنامه های PSG است. او قبلاً یک میلی متر با مادرید فاصله داشت، اما مالکان قطری راهی برای متقاعد کردن او برای ماندن پیدا کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد صحبت ها در مورد جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و انتقال به رئال مادرید دوباره جدی شده است.

وحشت در پاریس: امباپه-رئال دوباره جدی می شود

امباپه پس از حذف شدن توسط بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد بعد از آن خود را کجا می بیند، گفت: “من آرام هستم. تنها چیزی که در این فصل برای من مهم است لیگ است. و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.” فصل ..”

1834249

امباپه هنوز یک سال به اضافه یک سال اختیاری قراردادش دارد. این روزنامه نگار قطری توضیح داد: آنها از تمام امکانات باشگاه برای جلب رضایت او استفاده می کنند، اما فکر می کنم امباپه در نهایت به رئال مادرید، باشگاه رویاهایش می رسد.

پس از چنین اظهاراتی بلافاصله مطبوعات اسپانیایی از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر دادند. این یک گمانه زنی معمولی نیست و اخبار دوحه نیز آن را تایید می کند. این خبر را محمد سعید الکعبی، روزنامه نگار بسیار نزدیک به امیر قطر و مالک پاری سن ژرمن منتشر کرده است.