وحشت ناظر بازی پرسپولیس – پیکان از تعویض ششم!

در دقیقه 78 بازی پیکان و پرسپولیس، داور بازی را به طرز عجیبی متوقف کرد.

این تردید داور باعث شد تا بازی حدود دو دقیقه متوقف شود. در زمانی که پیکان ها از حریف عقب بودند و زمان برای آنها اهمیت ویژه ای داشت، این توقف باعث اعتراض خودروسازان، مجتبی حسینی و سایر نیمکت نشینان شد که به تصمیم داور اعتراض کردند.
باید بگویم؛ تیم فوتبال پیکان در بازی های سال گذشته 6 تعویض در بازی با سایپا انجام داد که در آن زمان به موضوعی بسیار جنجالی تبدیل شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

داور در اواسط بازی وارد زمین شد و با میثم حیدری داور چهارم و ناظر بازی شروع به صحبت کرد. دلیل این توقف را همه می دانستند و پس از آن مشخص شد که عادل در مورد تعداد تعویض های تیم پیکان شک دارد!
در این مرحله داور از ناظر مسابقه و داور چهارم پرسید که آیا از انجام 5 تعویض مطمئن هستند یا خیر. ناظر مسابقه همچنین از رضا رهقی سرپرست تیم پیکان خواست تا تعداد تعویض ها مطابق مقررات باشد.


سرویس خبر شماره: 1822872 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 17:32 |
35,039 |

9نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از اتفاقات عجیب دیدار روز گذشته تیم های پیکان و پرسپولیس، قطع شدن بازی با دستور مستقیم رضا عادل، داور بازی در اواسط نیمه دوم بود تا بازی به پایان برسد. حدود دو دقیقه به حالت تعلیق درآمد.
در دقیقه 78 مجتبی حسینی سرمربی پیکان تصمیم گرفت تا دو تعویض آخر تیمش را انجام دهد. تیتو اوکلو و محمدحسین فلاح را به زمین فرستاد. بلافاصله پس از ورود این دو بازیکن به زمین، رضا عادل سوت زد و بازی را متوقف کرد.