وحید امیری مقوم، بازیکن بزرگ ایران در جام جهانی قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیری نقش انکارناپذیری در صعود ایران به جام جهانی قطر داشت. او در چهار بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و سپس عراق که قبل از آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی توسط بحرین برگزار شد، یکی از ستاره های بی چون و چرای تیم ملی بود و همیشه یکی از بازیکنان در آخرین دور مقدماتی دراگان اسکوچیچ قابل اعتماد بود. بازیکنی که توانایی بازی در پست های مختلف او را به سرمایه ای بی بدیل برای مربیان تبدیل می کند و در راه رسیدن به ششمین جام جهانی تاریخ ایران در چهار پست دفاع چپ، وینگر چپ، هافبک چپ و مهاجم فانتوم به میدان رفت. تحسین همه، حتی مخالفان او.
در اردیبهشت ماه، مصدومیت شدید امیری را برای چند ماه از میادین دور کرد. او به موقع از مصدومیت رهایی یافت و با بازگشت کارلوس کی روش که دو ماه مانده به جام جهانی جانشین اسکوچیچ شد، اقدامات درمانی ویژه ای در دستور کار قرار گرفت تا این بازیکن هرچه سریعتر برای حضور در تیم ملی آماده شود. ممکن است. .
در همین حال و در جریان اختلافات اسکوچیچ، امیری سعی کرد رویکردی معتدل داشته باشد و در استوری از هم تیمی هایش که مخالف و موافق ادامه حضور سرمربی بودند، خواست کروات به این خانواده پایان دهد. بحث برانگیز.

وحید امیری با گریه از رامین رضاییان، همبازی سابقش در پرسپولیس پس از حذف، دلجویی می کند.


سرویس خبر شماره: 1856457
9 دسامبر 1401 ساعت 02:18 |
37.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

منتظر پاسخ کی روش به یک معمای بزرگ؛

وحید امیری به خاطر کارلوس کی روش در بازی سوم فرصت بازی پیدا نکرد.

وحید امیری مقوم، بازیکن بزرگ ایران در جام جهانی قطر

همانطور که انتظار می رفت وحید امیری که یکی از ستاره های تیم ملی در جام جهانی 2018 بود به لیست نهایی کی روش راه پیدا کرد و به قطر سفر کرد اما در این کشور تصمیمات با موضوع او توسط سرمربی پرتغالی گرفته شد. . ، که شاید نه او و نه هواداران فوتبال باورش نمی کردند.
قرار بود از وحید امیری در جام جهانی به عنوان وینگر چپ استفاده شود، اما کی روش نه تنها از این بازیکن مقابل انگلیس استفاده نکرد، بلکه حتی پس از شکست تلخی که به ثبت رسید و تغییرات قابل توجهی که ایجاد شد، به او اضافه نشد. ترکیب ایران مقابل ولز. .
بعد از مصدومیت میلاد محمدی مقابل آمریکا در پایان نیمه اول، این وحید امیری بود که قبل از هر بازیکنی از سوی کادر فنی دستور گرم کردن بدنش را صادر کرد اما کی روش در حالی که نیمکت نشین بود علی کریمی را برای ورود به زمین انتخاب کرد. .
سرانجام در نیمه دوم آخرین بازی تیم ملی در جام جهانی که با شکست یک بر صفر و حذف ایران همراه بود، وحید امیری فرصت بازی پیدا نکرد تا این سوال بزرگ در بین کارشناسان فوتبال مطرح شود. که در واقع هدف اصلی کی روش آوردن امیری به قطر بود.
سرمربی پرتغالی تیم ملی در هر سه بازی جام جهانی از مهدی طارمی، میلاد محمدی، احسان حاج صفی و ابوالفضل جلالی به عنوان وینگر چپ استفاده کرد و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم ملی چه توضیحی برای این باتجربه و متعصب دارد. و بازیکن مبارز به قطر و البته ممکن است به او فرصت ندهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی