ورا آماده بازگشت قدرتمندانه به نقش جهان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وریا غفوری پس از تجربه یک چالش موقت با فرهاد مجیدی و مدتی دوری از تمرینات استقلال، با انگیزه بیشتری به تیمش بازگشته و شرایط بدنی فوق العاده ای را تجربه می کند.
کاپیتان آبی ها مقابل پیکان در لیگ برتر نیمکت نشین بود اما با تساوی مقابل نساجی به میدان رفت. او مقابل نساجی هم نمایش فوق العاده ای داشت و حالا با انگیزه بالایی کارش را در ترکیب آبی ها دنبال می کند.

عکس های منتشر شده از تمرین استقلال در تعطیلات لیگ، روحیه خوب و آمادگی غفوری را بیش از پیش نشان می دهد. وریا حالا امیدوار است در یک بازی حساس با سپاهان بتواند اعتماد کادرفنی را جلب کرده و در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
غفوری به دلیل دو سال حضور در تیم سپاهان بی شک انگیزه زیادی برای این دیدار حساس خواهد داشت. او که در آخرین بازی دوستانه تیمش نیز دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، حالا تمام تلاش خود را کرده تا در سایر دیدارهای تدارکاتی بدرخشد و در ترکیب اصلی بماند.

بی شک مجیدی با این روحیه خوب نمی تواند نام کاپیتان تیمش را برای بازی مقابل سپاهان نادیده بگیرد و به احتمال زیاد از تجربه خود در بازی هفته بیست و پنجم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان استفاده خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی کاپیتان استقلال با انگیزه بالایی تمرینات خود را دنبال می کند تا آماده بازی با سپاهان شود.


سرویس خبر شماره: 1821339 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 14:12 |
994 امتیاز خبر|

0نظرات