ورزشگاه درفشی فر در اختیار تیم های پایه پرسپولیس است


سرویس خبر شماره: 1851975
14 نوامبر 1401 در 03:54 ب.ظ
5.5 هزار |

3نقطه نظر

خلیلی: پایگاه ها 50 درصد دریافت کردند

سرپرست تیم های اصلی پرسپولیس درباره امکانات مادی و حمایت مالی باشگاه اضافه کرد: از سال گذشته در تلاش بوده ایم امکانات و زیرساخت های لازم را برای تیم ها فراهم کنیم. به دلیل محدودیت منابع کار آسانی نبود اما شرایطی به وجود آمد که همه آن را بی سابقه در پرسپولیس عنوان کردند. چند ماه پیش با پایان قرارداد پیمانکار، زمین ورزشگاه شهید درفشی فر به طور کامل در اختیار تیم های پایه قرار گرفت. منتظر پایان اختلافات حقوقی هستیم تا بتوانیم از امکانات رختکن و زیر جایگاه استفاده کنیم.

محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس از روند و شرایط تیم های پایه این باشگاه راضی است.

ورزشگاه درفشی فر در اختیار تیم های پایه پرسپولیس است

وی ادامه داد: تیم های ما جزو سه تیم برتر هستند. البته نونهالان در وسط جدول قرار دارند. در مورد نونهالان مشکل این بود که تیم نونهالان نداشتیم و زمان می برد تا جوانان به فضای مسابقات عادت کنند و از آن زمان به بعد نتایج خوبی کسب کردند. قصد داریم سال آینده تیم جدیدی تشکیل دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن خلیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص تیم های پایه پرسپولیس اظهار داشت: لیگ پایه یکم تهران به نیمه های فصل رسیده است در حالی که وقتی چهار رده را ارزیابی می کنیم نسبت به دوره قبل رشد کرده ایم. فصل اکنون می توان گفت که تیم های پایه پرسپولیس به سمتی می روند که حد نام و شخصیت پرسپولیس است. البته برای رسیدن به آنجا با حمایت باشگاه مسیر سختی طی شده است.

خلیلی در پایان افزود: همچنین خوشحالیم که با نظر مثبت یحیی گل محمدی دو بازیکن آینده دار این فصل خدادادی و امیررضا رفیعی به طور مداوم در تمرینات حضور دارند و سایر بازیکنان نیز حضور خواهند داشت. با صلاحدید تیم فنی.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

خلیلی اضافه کرد: چندی پیش که در جلسه هیئت مدیره بودم ابراز امیدواری کردم که بعد از انضباط در تخصیص پوشاک و امکانات، انضباط مالی برقرار شود تا بازیکنان و مربیان با آرامش کار خود را دنبال کنند. . خوشبختانه با تلاش آقای درویش و حمایت هیئت مدیره این اتفاق افتاد و به نظرم بی سابقه بود که تیم های پایه در نیم فصل 50 درصد حق خود را دریافت کنند. اتفاقات خوبی در سرتاسر گروه رخ داده است و با ادامه این روند برای فصل و بازی های آینده، می توانیم به هواداران این نوید را بدهیم که گروه پایه پرسپولیس به یک سازمان منسجم و یک آکادمی واقعی تبدیل خواهد شد.