ورودی جدید برای بهترین آمار دفاعی لیگ (تصویر)

البته سلیمی علاوه بر اینکه در کارهای دفاعی مس رفسنجان برای بسته نگه داشتن دروازه و ادامه آمارش به عنوان کم گل ترین گلزن لیگ برتر موثر بود، در نیمه اول در آستانه گلزنی بود که ضربه او به طرز خطرناکی به ذوب آهن نزدیک شد. هدف.

1798235



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان محمد ربیعی که امسال بهترین آمار گلزنی را دارند و مانند پرسپولیس در 18 بازی اخیر خود تنها 7 گل به ثمر رسانده اند، با حضور ایمان سلیمی در خط دفاع سه نفره مقابل ذوب آهن بدون گل ماندند. رفسنجان برای اولین بار و توانست نمایش موثری برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش در آن بازی به نمایش بگذارد.

سلیمی که پس از دو فصل حضور در تراکتورسازی و تجربه قهرمانی در جام حذفی با آن تیم لژیونر شد و به سرد اسلواکی پیوست، به ایران بازگشت و راهی دروازه سیرجان شد اما به دلیل مصدومیت برای این تیم و مس بدشانس بود. رفسنجان امسال هم. برای ادامه فوتبال انتخاب شد و برای اولین بار مقابل ذوب آهن در لیست قرار گرفت.

این لژیونر سابق با حضور کامل در تیم مس مقابل ذوب آهن و در هوای بارانی رفسنجان در فاز دفاعی با مهار توپ و بریدن موقعیت های حریف نمایش موثری از خود به جای گذاشت اما محمد ربیعی تصمیم گرفت تا به این بازیکن دیگر بدهد. فرصتی برای خودنمایی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان اگرچه بازی مقابل ذوب آهن را بدون برتری به پایان رساند، اما توانست در جمع 6 تیم برتر جدول باقی بماند و در این بازی کلین شیت کند و در روز اول خود مدافعان تعلیق شده اند. کلین شیت با بازیکن جدید مقابل تیم اصفهانی.


سرویس خبر شماره: 1868515
15 فوریه 1401 در 5:24 ب.ظ
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ربیعی به یک مدافع فرصت داد

اولین تجربه حضور در ترکیب مدافع مس رفسنجان با بستن دروازه این تیم مقابل ذوب رقم خورد.

ورودی جدید برای بهترین آمار دفاعی لیگ (تصویر)