ورودی شماره 8 سبزها برای ارتقاء (عکس)

نقی زاده که در این فصل یکی از مهره های ثابت رحمتی بوده و در برتری آلومینیوم برابر مس کرمان یک گل به ثمر رسانده بود، پس از شروع مجدد لیگ برتر به دلیل مصدومیت در دو دیدار متوالی مقابل نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان غایب بود اما در مسابقات جام حذفی به زمین برگشت و نمایشی موثر به نمایش گذاشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک در شرایطی اولین بازی پلی آف خود را آغاز کرد که سیدمهدی رحمتی به نفراتی چون محمود قائد رحمتی و سیدمحمد احسن حسینی استراحت داد و بازیکنانی مانند علیرضا نقی زاده را روی نیمکت گذاشت اما شرایط مسابقه رقم خورد. اتفاق افتاد که این بازیکن وارد زمین شد و توانست گل خود را به ثمر برساند.

هافبک آلومینیومی در بازی تعویضی مقابل آریو اسلامشهر گل پیروزی را به ثمر رساند و تیمش را ارتقا داد.

ورودی شماره 8 سبزها برای ارتقاء (عکس)

آلومینیومی شماره هشت که در نیمه دوم بازی با آریو اسلامشهر به عنوان بازیکن تعویضی به لیست آلومینیوم اضافه شد، در وقت اضافه توانست با شوت زمینی گل سوم تیمش را روی یک توپ برگشتی به ثمر برساند. گوشه دروازه، و منجر به صعود اراکیس به جمع 16 تیم حذفی فینال جام حذفی شد.

1790709


سرویس خبر شماره: 1864293
22 ژانویه 1401 ساعت 11:15
908 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آلومینیوم اراک چهار روز دیگر یک بازی معوقه لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان دارد و رحمتی امیدوار است با آمادگی مصدومان از جمله نقی زاده بتواند تمام مهره های خود را در اختیار داشته باشد و بتواند نتیجه بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی