ورود جدی ترین رقیب دروازه بان های ملی به اردو (عکس)

دروازه بان آلومینیومی که فصل موفقی را با سرمربیگری سیدمهدی رحمتی و اشکان نامداری مربی دروازه بانان تیمش و دو دروازه بان سابق فوتبال ایران سپری کرد، امیدوار است در این اردو کاری انجام دهد تا قلعهنویی بتواند پورحمیدی را در لیست تیم ملی قرار دهد. برای آینده سه گل دیگر برای رسیدن به ترکیب تیم ملی و اولین بازی بین المللی خود.

1834151

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین پورحمیدی در آخرین ساعت نقل و انتقالات تابستانی 2019 تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و به صورت قرضی راهی آلومینیوم شد که انتخاب خوبی برای او بود تا در سومین فصل حضورش در اراکیس بیشترین تعداد کلین شیت را داشته باشد. و به تیم ملی برسد.

این دروازه بان 24 ساله که در اولین فصل حضورش در آلومینیوم 11 کلین شیت و فصل گذشته 14 کلین شیت در لیگ برتر داشت، امسال در 23 بازی 13 کلین شیت داشته است و این شانس را دارد که این رکورد را بشکند. پایان فصل اما عملکرد خوبش در این فصل برای رسیدن به تیم ملی تلاش کرد.

1834152

دروازه بان آلومینیوم در اولین تمرین خود با تیم ملی روحیه خوبی داشت.

ورود جدی ترین رقیب دروازه بان های ملی به اردو (عکس)


سرویس خبر شماره: 1896756
Mar 29, 1401 @ 2:19 PM
2

0نقطه نظر

پورحمیدی که در مصاحبه ای در جریان تمرین کارلوس کی روش اعلام کرده بود حق دعوت به اردوهای تیم ملی را دارد، حالا به گفته امیر قلعه نویی به این نقطه رسیده و دیروز اولین تمرین خود را با لباس ایران در تیم ملی انجام داد. اردوی تیم

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی