ورود رئال مادرید برای جذب هری کین هدف منچستریونایتد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

مادریدی ها به دنبال تقویت گزینه های تهاجمی خود با اتمام قرارداد کریم بنزما در تابستان هستند.

سبک تن هاگ مطمئناً برای کین مناسب است، کسی که تضمینی برای گلزنی و همچنین توانایی ارتباط با مهاجمانی که در اطراف او بازی می کنند را به ارمغان می آورد.

اسپرز و یونایتد در حال رقابت مستقیم برای تضمین جایگاه خود در رقابت های برتر اروپا در فصل آینده هستند که می تواند آینده کین را تعیین کند.

کاپیتان انگلیس در حال تعقیب رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر است، چیزی که او مطمئناً در یونایتد یا اسپرز خواهد شکست.

همانطور که در گزارش شده است دیلی میل، لوس بلانکوس وضعیت کین را زیر نظر دارد و در نظر دارد یک حمله تابستانی هیجان انگیز برای این مهاجم داشته باشد.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 3 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بی نظیری از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از مسابقه بزرگ و در طول پنجره نقل و انتقالات!

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، مجموعه‌ای انحصاری مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

گفته می شود که اریک تن هاگ مشتاق جذب است و یک مهاجم مرکزی با کیفیت بالا در صدر لیست خرید تابستانی یونایتد قرار دارد.


https://thepeoplesperson.com/2023/03/18/real-madrid-enter-race-to-sign-manchester-united-target-harry-kane-261399/ منبع:

کین با وجود لکنت تاتنهام یک فصل شخصی خوب دیگر را تجربه می کند و بار دیگر به مرز 20 گل رسیده است.

نام کین در طول سال‌ها پیوسته با انتقال به اولدترافورد مرتبط بوده است و بسیاری معتقد بودند که او بهترین گزینه برای باشگاه خواهد بود.

با این حال، تصور می‌شود که کین برای تصمیم‌گیری تا پایان فصل منتظر است و راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی را ایفا می‌کند.

اگر یونایتد این قرارداد را انجام دهد، بیانیه ای از قصد اصلی برای فصل آینده خواهد بود و تن هاگ قصد دارد یک اتهام جدی برای عنوان قهرمانی ایجاد کند.

اگر او به مادرید یا مونیخ برود، فوتبال لیگ قهرمانان کاملا تضمین شده است، اما اعتقاد بر این است که کین ترجیح می دهد در انگلیس بماند.

رئال مادرید وارد رقابت برای جذب هری کین هدف منچستریونایتد از تاتنهام شده است.

تاتنهام ناامید است که دارایی ارزشمند خود را حفظ کند و امید خود را به تمدید قرارداد کین از دست نداده است و مذاکرات در حال انجام است.