ورود رسمی تراکتور به بازار نقل و انتقالات!


سرویس خبر شماره: 2051570
8 جولای 1403 ساعت 23:21 |
4.1 هزار |

1نقطه نظر

زنوزی با هوادارانش صلح کرد

محمدرضا زنوزی از از سرگیری فعالیت باشگاه تراکتورسازی خبر داد.

ورود رسمی تراکتور به بازار نقل و انتقالات!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حذف تراکتورسازی در جام حذفی و عصبانیت شدید هواداران تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی اعلام کرد که مالکیت باشگاه تراکتورسازی را واگذار خواهد کرد و این تیم را در جام حذفی هدایت نخواهد کرد. فصل آینده

زنوزی حتی یک مجمع عمومی برگزار کرد و از مشتریان باشگاه خواست تا درخواست خرید خود را ارائه کنند. از آنجایی که هیچکس برای خرید حاضر نشد، واگذاری به شورای فوتبال واگذار شد.

با این حال، پس از گذشت بیش از یک ماه، سرنوشت باشگاه به شکل نامعلومی رقم خورد تا اینکه زنوزی حتی فعالیت باشگاه را به حالت تعلیق درآورد، به طوری که بسیاری از هواداران این تیم کاملاً نگران شدند.

اما شب گذشته جمعی از علاقه مندان به تراکتورسازی که خواهان حفظ اموال محمدرضا زنوزی بودند، برای دیدار با مالک تراکتور به بانیان دیزل رفتند.

زنوزی در صحبت های خود حرف قطعی نزد اما در پایان صحبت هایش اعلام کرد که به مدیریت باشگاه دستور می دهد تا امور باشگاه را به جلو ببرند.

مهم ترین موضوع تراکتورسازی در ابتدای پنجره تابستانی بحث نقل و انتقالات است و این صحبت محمدرضا زنوزی شروع کار تراکتورسازی در این بازار محسوب می شود.

2048570
زنوزی جلسه عصر خود را در ساختمان باشگاه تراکتورسازی برگزار کرد. / عکس: رضا اصولی

در عین حال شایعات مربوط به انتقال سه ستاره پرسپولیس به تراکتورسازی داغ شده و هواداران تراکتورسازی امیدوارند این سه بازیکن جذب شوند. با این حال، رصد انجام شده توسط خبرنگار ما نشان می دهد که هنوز قراردادی بین طرفین منعقد نشده است.

تراکتورسازی هم به دنبال سرمربی برای پیشبرد فعالیت های خود برای لیگ بیست و چهارم خواهد بود.

زنوزی در بخشی از صحبت های خود گفت که کار باشگاه را پیش می برد تا اگر مشتری جدیدی آمد کار تراکتور متوقف نشود.

باید دید در روزهای آینده پیرامون این باشگاه تبریزی چه اتفاقی خواهد افتاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی