ورود مقدس و نجات برنتفورد از شکست

در حالی که تیم فوتبال برنتفورد با نتیجه یک بر صفر مقابل کریستال پالاس عقب افتاد و در دقیقه 79 سامان قدوس را به ترکیب خود اضافه کرد، در دقیقه 88 با تلاش دسته جمعی و ارسال توپ از جناح چپ، یوآن ویزا با ضربه سر به گل رسید. قرعه کشی انجام شد.

یاران قدوس پس از تساوی مقابل اورتون در آخرین بازی خود موفق شد در دیدار مقابل کریستال پالاس باز هم شکست نخورد و به یک امتیاز خارج از خانه برسد.

تیم برنتفورد در حضور هافبک ایرانی خود مقابل کریستال پالاس به تساوی رسید.

ورود مقدس و نجات برنتفورد از شکست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای لیگ برتر انگلیس از ساعت 23 عصر سه شنبه (به وقت ایران) با دو دیدار همزمان وارد هفته پنجم شد که در یکی از آنها تیم برنتفورد سامان قدوس را در تمرین ندید. مثل همیشه. در بین بازیکنان ذخیره، او در رده دوازدهم مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه Sahlherst Park لندن قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1841280
سپتامبر 09, 1401 در 01:39
2.3 هزار |

0نقطه نظر

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که پیش از این تنها یک بار به عنوان بازیکن تعویضی در فصل جدید لیگ برتر به میدان رفته بود، در بازی مقابل کریستال پالاس، 11 پاس را با دقت 91 درصد، یک توپ بلند و یک سانتر انجام داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی برنتفورد که در چهار بازی اخیر خود یک باخت، یک برد و دو تساوی کسب کرده بود، در بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس با نتیجه 1-1 متوقف شد تا 6 امتیازی شود و موقتا در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس باقی بماند.