ورود گلسیانی به گروه سه پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 2052081
11 جولای 1403 در 2:16 ب.ظ.
11.1 هزار |

23نقطه نظر

برقراری ارتباط مجدد با جورجی دشوار خواهد بود

گئورگی گلسیانی با مصدومیت گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر رساند و راهی یورو شد و حالا بحث تمدید قرارداد او شدت گرفته است.

ورود گلسیانی به گروه سه پرسپولیس!

به گزارش “ورزه سه”، گئورگی گلسیانی یکی از پرطرفدارترین بازیکنان خارجی پرسپولیس محسوب می شود که در دو فصل حضورش در این تیم عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه را به دست آورد.

گلسیانی در این فصل مصدومیت هایی داشت که باعث شد چند بازی نیم فصل دوم از جمله مهمترین آنها را از دست بدهد دیدارهای سرنوشت ساز دربی مقابل استقلال خوزستان آنها بودند.

حتی در آخرین روز قهرمانی نیز از غیبت این مدافع باخبر شدیم اما گلسیانی همچنان آماده بازی شد و با زدن گل قهرمانی برای همیشه در تاریخ پرسپولیس ماندگار شد.

پس از پایان مسابقات قهرمانی، سران پرسپولیس با اسمار مشورت کردند و طبق لیست این مربی برزیلی، قرارداد گلسیانی ممکن شد. عدم تمدید به دلیل آسیب دیدگی اما حالا شرایط برای این بازیکن تغییر کرده و احتمالا ارتباط مجدد باشگاه پرسپولیس با او سخت خواهد بود..

گلسیانی بلافاصله بعد از لیگ ایران راهی یورو 2024 شد و با پیراهن گرجستان بازی های خاطره انگیزی انجام داد و با تیمش مقابل پرتغال پیروز شد، صعود به مرحله حذفی را هم تجربه کرد اما قدرت گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی به اسپانیا نرسید.

حالا با توجه به بازی های خوب گلسیانی در یورو و محبوبیت زیاد او در بین هواداران پرسپولیس به عنوان بازیکنی تاثیرگذار، به نظر می رسد مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او مذاکره کنند. اگر پرسپولیس به ستاره گرجستانی اهمیتی ندهد، رقبای این تیم ممکن است با او مذاکره کنند و این برای قرمزها اصلا خوشایند نیست.

در نهایت باید دید در روزهای آینده سرنوشت گئورگی گلسیانی که حالا تجربه بازی در یورو را دارد چه خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی