ورونا 1-3 میلان; روسونری شوخی نمی کند

شروع هجومی میلان خیلی سریع جواب داد و این تیم در دقیقه چهارم بازی به گل دوم رسید. گلزن و گلزن این گل کپی گل اول بود. در دقیقه 49 لیائو توپ را از میانه میدان گرفت و با فراری دیدنی پنالتی شد. او یک پاس دیگر در عرض دقیق دروازه ارسال کرد تا گل دوم خود و تیمش را در دروازه میزبان تقویت کند و میلان را به دروازه خود برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر روز جمعه از سد امپولی گذشت تا جای میلان را در اوج بگیرد. شاگردان Pewley باید امشب از 100 ورونا عبور می کردند تا به اوج برگردند. دیدار دو تیم از ساعت 23:15 در چارچوب هفته سی و ششم سری آ آغاز شد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی ورونا، آنها حملات خود را افزایش دادند تا حداقل به تساوی برسند. لازانیا در دقیقه 75 با ضربه سر میلان را تهدید کرد اما توپ در چارچوب نبود و به اوت رفت. در این بین میلان که موقعیت های گلزنی داشت موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. پیولی در دقایق پایانی فلورانس و زلاتان را به ترکیب خود اضافه کرد و یکی از دو بازیکنی بود که گل سوم را برای میلان به ثمر رساند.

بعد از چند موقعیت خطرناک برای میهمان، ورونا با تشویق هواداران خود یک قدم جلو رفت و می توانست در دقیقه 24 به گل برسد اما ضربه سیمئونه به درون دروازه راه نیافت. سه دقیقه بعد شوت بزرگ کرونیچ از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از کنار دروازه ورونا گذشت تا بازی 0-0 باقی بماند.


سرویس خبر شماره: 1823383 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 01:13 |
3,978 امتیاز خبر|

6نظرات

فقط دو برد برای بردن جام

یک و دو زیبایی که فلورنزی با آن شروع کرد با ضربه محکم و دقیق این بازیکن در داخل محوطه جریمه همراه شد که در گوشه سمت چپ دروازه آرام گرفت. شاگردان پیولی با این هدف سه بار از سد میزبان خود گذشتند تا نشان دهند قصد ندارند قدمی به سوی قهرمانی بردارند. میلان با سه بازی خارج از خانه 80 امتیازی شد و 78 امتیاز بالاتر از اینتر به صدر جدول بازگشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کرونیچ در دقیقه 14 با یک ضربه قرمز خطرناک نزدیک بود دروازه ورونا را باز کند اما مونتیپو با سر انگشتان توپ را به کرنر فرستاد. دو دقیقه بعد تونال موفق شد قفل دروازه حریف را بشکند اما داور با کمک VAR گل او را مردود اعلام کرد. هافبک روسونری 22 ساله در دقیقه 19 با یک ضربه دیدنی با یک پا دوباره خطرناک به نظر می رسید اما مونتیپو با پا توپ را به کرنر زد.

میلان با برتری 3-1 مقابل ورونا، صدرنشین اینتر شد.

در دقیقه 38 بالاخره گل اول بازی به ثمر رسید. فرعونی با ضربه سر از سمت چپ محوطه جریمه دروازه را باز کرد.

میهمان اما قبل از پایان نیمه و در دقیقه دوم وقت تلف شده گل تساوی را به ثمر رساند. تونال که گلش مردود اعلام شد، با نفوذ تماشایی لیائو از سمت چپ و پاسی از عرض بازیکن با حرکتی کوچک، دروازه را باز کرد.

میلان که در سه بازی اخیر خود پیروز شده است، در ورزشگاهی پر از تماشاگر توسط مارک آنتونیو بنتوگودی به دنبال پیروزی مقابل ورونا بود. در کوارتر دوم نیمه اول این تیم چند بار با حملات زهرآگین نزدیک بود دروازه میزبان را باز کند اما ناکام ماند.

این تساوی خارج از خانه مقابل تیم نهم جدول اصلا برای میلان راضی کننده نبود و این تیم در دو هفته مانده به پایان بازی به دنبال سه امتیاز بازی امشب بود تا به صعود خود ادامه دهد.