وریا غفوری: به مربیگری در استقلال فکر می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وریا غفوری سالی پر فراز و نشیب را در استقلال سپری کرد. بازیکنی که در مقطعی به دلیل اتفاقاتی که در تمرین این تیم رخ داد از حضور در تمرین محروم شد، بعداً با رفع مشکلات دوباره به ترکیب اضافه شد.

* آرامش ایجاد شده توسط آجورلو کلید موفقیت ما بود
همیشه به عنوان کاپیتان به قهرمانی با استقلال فکر می کردم چون حدود 6 سال در استقلال بودم و سه سال هم کاپیتان بودم. این تیم سال ها شایسته قهرمانی بود، اما آنقدر پرحاشیه بود، مخصوصاً در مدیریت، بی پولی و امکانات که نتوانستیم به هدف خود برسیم، اما امسال تغییراتی رخ داده است و با مدیریت جدید فکر می کنم این اتفاق افتاده است. شکاف ها و مشکلات زیاد چون یک سال قرار نیست از بین برود اما فکر می کنم آرامشی که آقای آجورلو در تیم ایجاد کرده است، به نظرم رمز موفقیت ما بوده است.

* به قهرمانی استقلال خیلی خوشبین هستم
من به پیروزی استقلال خیلی خوشبین هستم چون از نظر امتیازی با پرسپولیس فاصله داریم و با آرامش بیشتری بازی می کنیم و این بدان معنا نیست که بخواهیم چیزی را آسان بگیریم و برعکس سخت گیریم چون همه تیم ها با انگیزه مقابل ما بازی می کنند ما با تمام توان و تمرکز خود به قهرمان شدن به امید خدا ادامه می دهیم.

* شادی گل من به اسکوچیچ ربطی به دعوت نشدن نداشت
من خودم باور نمی کنم که خوشحالی که برای اسکوچیچ داشتم روی روند دعوت به تیم ملی تاثیر گذاشته باشد. فکر می‌کنم قبلا هم گفته بودم که ربطی به چنین مسائلی نداشت و هر بازیکنی فرصت داشت، اما من بدشانس بودم.

وریا غفوری در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا اظهارات مختلفی را بیان کرد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

* بعد از استقلال 2 برنامه دارم
بعد از استقلال دو پروژه دارم. من این دو هواپیما را به صورت موازی حرکت می دهم. من مدیریت می خوانم و البته علاقه مندم که وارد دنیای مربیگری شوم. من مدیریت فوتبال را دوست دارم و دوست دارم ورزش کنم. علاقه اصلی من این است که بیشتر وارد دنیای مربیگری شوم.

* به مربیگری در استقلال فکر می کنم
فکر می کنم 100 درصد مربیگری در استقلال باشد. اگر بخواهم وارد دنیای مربیگری شوم قطعا این یکی از اهدافم خواهد بود. چرا که نه. اگر روزی آماده و شایسته باشم، دوست دارم مربیگری را در استقلال تجربه کنم.

* مسابقات تیم ملی را زیاد دنبال نمی کنم
من مسابقات تیم ملی را زیاد دنبال نمی کنم اما خوشحالم که تیم ملی ما با بهترین بازیکنان این نسل به جام جهانی رسید. اگر از ابتدا امکانات و تمرینات برای همه فوتبالیست های کل ایران بهتر بود، مطمئنا فوتبال ایران می توانست در بین 10 تیم برتر رنکینگ جهانی قرار بگیرد اما باز هم برای آنها آرزوی موفقیت دارم چون هم تیمی من هستند. امیدوارم این نسل خوب تیم ملی موفق شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* در چند مورد حرف های ناعادلانه ای علیه من زده شد
وقتی در فوتبال و به خصوص در یک تیم بزرگ حضور دارید و مطمئناً اگر کاپیتان باشید، انتقاداتی وجود دارد. برای من هم اتفاق افتاد و چندین بار این اتفاق افتاد. البته تعریف و تمجید بیشتر از این بود که دوستانم به من لطف کردند، اما چند مورد هم بود که حرف های ناعادلانه بدون اطلاع از شرایط زده شد و خودشان را جای ما گذاشتند. ایرادی نداره. این طبیعی است و در فوتبال این اتفاق می افتد.

استقلال در فصلی که نتایج خوبی کسب کرده و در آستانه قهرمانی است، وریا غفوری نیز پس از سال ها حضور در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی به قهرمانی امیدوار است.


سرویس خبر شماره: 1816811 |
06 فروردين 1401 ساعت 13:02 |
329 امتیاز خبر|

0نظرات

بازی های تیم ملی را زیاد دنبال نمی کنم

کاپیتان استقلال می گوید به قهرمانی با این تیم بسیار خوشبین است و به تمرینات این تیم هم فکر می کند.