وزیر کشور: بلیت سه برابر بیشتر از حد مجاز فروخته شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گوی تلویزیونی در حاشیه پس از بازی ایران مقابل لبنان، کار خود را اینگونه آغاز کرد: ماموریت به وزیر کشور. جلسه ای با دوستان مرتبط و افراد درگیر ترتیب داده می شود تا جزئیات آنچه رخ داده بررسی شود.
وی در ادامه گفت: آنچه دوستان ناجا به طور خلاصه به من گزارش دادند و اکنون باید به جزئیات بیشتر توجه شود این است که به هر حال این وظیفه برخی بیرون از ورزشگاه است که ورزشگاه نسبتاً پر بود و کمی بیشتر از آن.” انتظار می رفت آنها در استادیوم حضور داشته باشند، افراد دیگری در تلاش بودند تا وارد ورزشگاه شوند. خب البته فرماندهی نیروی انتظامی وظیفه دارد از ورود افرادی که ظرفیت بیش از حد می خواهند به ورزشگاه جلوگیری کند. طبیعتا پلیس وظیفه ذاتی خود را انجام داد. مابقی جزئیات پس از بررسی به ملت عزیر عودت داده خواهد شد.
احمد وحیدی وزیر کشور سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مورد دو قهوه خانه ای که اسکناس های تقلبی می فروختند چه کار شده است، گفت: در گزارش هایی که صورت گرفته، یک گزارش این است که برخی قوانین را رعایت نکرده اند. آنها شروع به فروش بلیت هایی کردند که مجاز نبودند و در نتیجه تعداد زیادی بلیت فروخته شد. طبق گزارش ها، 27000 بلیت فروخته شد، در حالی که کل ورزشگاه گنجایش بیش از 24 هزار بلیط را نداشت. علاوه بر این، حدود 10 بلیط هزار نفر دیگر اجازه تجمع در ورزشگاه را نداشتند این گزارش ها بایگانی شده است نیاز به بررسی دقیق تری دارد تا در گزارش های بعدی جزئیات به اطلاع مردم عزیز برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وزیر کشور از برگزاری نشست تخصصی برای رسیدگی به حوادث رخ داده در دیدار ایران و لبنان خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1817388 |
10 فروردين 1401 ساعت 23:40 |
853 |

0نظرات

پلیس مجبور شد جلوی او را بگیرد