وضعیت رقت انگیز اولدترافورد باید برای مالکان جدید منچستریونایتد نگران کننده باشد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

اینکه خانه نمادین یونایتد نیاز به بازسازی کامل دارد غیرقابل انکار است. شیخ جاسم بن حمد آل ثانی در بیانیه ای تایید کرد که از ایده بازگرداندن اولدترافورد به شکوه سابقش حمایت می کند.

ورودی N46 به جایگاه سر الکس فرگوسن تاریک و تیره است، در حالی که صندلی 115 در ردیف AA – مانند بسیاری از اطراف آن – قرمز محو شده است که با توجه به رکود نسبی باشگاه در 10 سال گذشته، بسیار مناسب و بازتابنده به نظر می رسد.

گمان می رود که پیشنهاد سر جیم رتکلیف نیز حاوی همین قول باشد.

Peoples Person گزارش داد که به یونایتد برنامه هایی برای بازسازی اولدترافورد با هزینه بین 1 تا 2 میلیارد پوند ارائه شده است.

زوال در اولدترافورد تقریباً نمادی از افول چشمگیر باشگاه در دوران خانواده گلیزر است. در حالی که یونایتد راکد مانده است، باشگاه‌های دیگری مانند منچسترسیتی و تاتنهام مکان‌های شیک جدیدی ایجاد کرده‌اند.

با این حال، همانطور که الکس شاو از تلگراف خاطرنشان می کند، شیخ جاسم و رتکلیف باید در جیب خود فرو بروند تا اولدترافورد را در سطح رقبای خود قرار دهند.

نکته مثبت برای هواداران یونایتد این است که گلیزرها به طور بالقوه در راه خروج هستند و با داشتن مالک جدید، فرصتی برای داشتن یک خانه مدرن یا حتی یک استادیوم جدید به طور کامل در صورت انتخاب این مسیر فراهم می شود.


هنوز هم جذابیتی در مورد آن دارد، اما غذا و آبجو درجه دوم است و داخل آن بسیار کوچک است. در نهایت باید حدود پنج تا ده دقیقه قبل از نیمه راه را ترک کنید تا مطمئن شوید که یک پای ولرم دریافت می کنید.

شاو جزئیاتی را بیان می‌کند که با قدم زدن در مسیر سر مت بازبی، احساسی بدوی در طول سفر به محوطه وجود دارد. تدارکات برای هواداران در امتداد آن جاده در مقایسه با سایر مکان‌های لیگ برتر بسیار محدود است.

خانه یونایتد یک پناهگاه تاریخی است که دارای چندین دهه میراث فوتبالی است و با این حال با سالن‌های تنگ و دریافت تلفن‌های نامفهوم برجسته شده است.


از آنجایی که روند تصاحب منچستریونایتد به مرحله نهایی می رسد، یکی از مسائلی که در پیشنهادات پیشنهاد دهندگان نقش محوری داشته است، توسعه مجدد اولدترافورد بوده است.

قدم زدن در اینجا و دیدن زنگ‌زدگی و نشتی سقف‌ها شرم‌آور است. احساس کوچکی دارد.

شاو خاطرنشان می کند که در حال حاضر اولدترافورد مملو از جوندگان مزاحم، سقفی که نشتی دارد و توالت های پر از آب در میان انبوهی از چالش های ساختاری دیگر است.

فضای پا در اینجا بسیار عالی است، با سیگنال تلفن تقریباً گاهی اوقات وجود ندارد. حتی تابلوی امتیاز – یک نوار باریک و الکترونیکی – که در بالای تونل قرار دارد، یادگاری از گذشته را احساس می کند.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/21/old-traffords-pitiful-state-should-be-a-concern-for-manchester-uniteds-new-owners-261576/ منبع:

یکی از هواداران بازی روز یکشنبه در حالی که شیاطین سرخ میزبان فولام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بودند، به این نشریه گفت: «این مکان فقط خسته است. این مکان هنوز هم شخصیتی دارد که قدیمی است، اما مکان بسیار عقب تر از زمان است.