وضعیت قرمز آقای پاس گل در پرسپولیس



در پایان فصل بود که بحث تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان سرخ پوشان داغ شد و البته رضا درویش با این جمله کلیدی گفت: می خواهند در راه قهرمانی پرسپولیس حاشیه ایجاد کنند! در برابر این موضوع موضع گرفتند.

درویش مدعی شد با وجود پایان قرارداد حداقل 7 ستاره تاثیرگذار تیمش از جمله (مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، علی نعمتی، مرتضی پورعلیگنجی و …) این مشکل به سادگی در پایان فصل و با پایان قهرمانی و در آن زمان نیازی به فشار نیست.

اما فصل به پایان رسید و بزرگترین چالش پرسپولیس، جدایی اوسمار ویرا پس از کسب عنوان قهرمانی بود. درویش در کنار رفتن سرمربی قهرمانش، با چالش مکرر فعال کردن گزینه‌ها نیز مواجه شد تا خزانه خالی او را به دردسر بزرگی بیاندازد.

سقف بودجه نیز چالش دیگری بود که او و تیمش با آن روبرو بودند، بنابراین او در متقاعد کردن ستاره های تیمش برای نشستن بر سر میز مذاکره برای تمدید قرارداد با مشکل مواجه شد.

از کسانی که برای تمدید قراردادشان فکر می کردند، دعوت شدند تا پای میز مذاکره بنشینند و همه پس از اطلاع از وضعیت مالی و پیشنهاد باشگاه، به نوبه خود مخالفت و نارضایتی خود را اعلام کردند. از مهدی ترابی تا امروز دانیال اسماعیلی فر.

دانیال اسماعیلی فر که گزینه هایی در قراردادش داشت، حالا در فصلی فوق العاده که بهترین آمار را در پاس گل ها به دست آورد، برای تمدید قرارداد به سختی دست و پنجه نرم می کند و چندین جلسه در این زمینه ناموفق بود. مطمئناً او با سقف قرارداد رضا درویش موافقت کرد، اما باشگاه بدهی های گذشته و گزینه های قرارداد او را بازپرداخت نکرده است.

مثل ماجرای مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی و دیگر ستاره هایی که منتظر توافق با باشگاه برای تمدید قراردادشان هستند. البته کسانی که تفاوت پیراهن باشگاه پرسپولیس با این تیم را نسبت به پیشنهاد بالاتر سایر رقبا قبول کردند و گفتند که حتی با اختلاف دو برابری دیگر تیم ها مشکلی ندارند و تنها درخواستشان «پرداخت هزینه» است. بدهی ها”!

دانیال اسماعیلی فر آخرین بازیکن ناامید از شرایط فعلی است و شاید ادامه این روند منجر به پایان همکاری او با این تیم شود که پیش از این به دلیل علاقه به این تیم پیشنهاد بالاتر رقیبش را رد کرده بود. او در داستانی مبهم به وضعیت فعلی خود واکنش نشان داد و با یک ایموجی خداحافظی با نگرانی از احتمال خرابی همکاری با هواداران روبرو شد.

با این حال باید دید در دورانی که پرسپولیس بیشتر به انتخاب و جذب سرمربی می پردازد، آیا می تواند با ستاره های تاثیرگذار تیمش برای تمدید قرارداد به توافق برسد یا بازنده آنها را می بیند.

بیشتر بخوانید: مقصد جدید شاه ماهی کدام تیم است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال