وضعیت نامشخص 4 استقلال برای بازی با ملوان

حردانی به دلیل مصدومیت، مرادمند به دلیل نداشتن مجوز پایان خدمت سربازی و کاوه رضایی و محمد محبی به دلیل نرسیدن به ITC نتوانستند استقلال را در بازی با سپاهان همراهی کنند و غایب بودند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در شرایطی به مصاف سپاهان رفت که به دلایل مختلف 4 بازیکن خود را در اختیار نداشت. آبی ها در باخت 2 بر صفر مقابل سپاهان، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، کاوه رضایی و محمد محبی را در لیست خود نداشتند.

بدون شک حضور دوباره این افراد در ترکیب استقلال به ریکاردو ساپینتو کمک می کند و آبی ها را قدرتمندتر از گذشته به کار خود ادامه می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پزشکان استقلال تلاش می کنند حردانی را به مصاف ملوان برسانند اما او در شرایط نامشخصی قرار دارد. همچنین مکاتبات و رایزنی با دو باشگاه شارلوای بلژیک و سانتا کلارا درباره کاوه رضایی و محمد محبی ادامه دارد تا هر چه سریعتر ITC این دو بازیکن صادر و در لیست استقلال قرار بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1838012
22 مرداد 1401 @ 10:52 ق.ظ |
2.1 هزار |

3نقطه نظر

نکته جالب اینکه وضعیت این 4 بازیکن برای بازی های هفته دوم لیگ برتر مشخص نیست. اگرچه با توجه به رسیدن کارت پایان خدمت مرادمند در اوایل شهریور می توان حدس زد که این بازیکن در هفته دوم مقابل ملوان نیز غایب باشد، اما تلاش برای 3 بازیکن دیگر در حال انجام است.

4 بازیکن استقلال برای دیدار با ملوان انزلی وضعیت نامشخصی دارند.