وضعیت پیچیده دروازه دو قسمتی تراکتور!


سرویس خبر شماره: 2051487
8 جولای 1403 در 11:41 ق.ظ |
37.4K |

32نقطه نظر

احتمالا هفته آینده معادلات خط دروازه تراکتورسازی حل خواهد شد.

وضعیت پیچیده دروازه دو قسمتی تراکتور!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم تراکتورسازی در حالی به استقبال نقل و انتقالات تابستانی می رود که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در آستانه جدایی هستند و این تیم احتمالاً برای فصل جدید با تغییرات و تحولات جدی مواجه خواهد شد.

شایعه بزرگ تراکتورسازی حضور علیرضا بیرانوند در قفس قرمز تور تبریزی است. در صورت حضور بیرانوند شماره یک تراکتور می شود و حسین پورحمیدی که دستکش طلا را به دست آورده در شرایطی مبهم قرار می گیرد.

البته پورحمیدی چندان تمایلی به جدایی از تراکتور ندارد و حتی ممکن است در صورت عدم حضور بیرانوند درخواست جدایی خود از تراکتور را بدهد که البته با توجه به قرارداد با تراکتور، سران این باشگاه این درخواست را خواهند داشت. انجام دهید. در مورد او تصمیم بگیرید

احسان مرادیان، گارد دوم تراکتور، احتمالا در راه خروج خواهد بود. او در یک فصل و نیم گذشته با وجود اینکه تجربه بازی در لیگ برتر ایران را به عنوان دروازه بان اول صنعت فولاد و نفت به دست آورده بود، تقریبا هیچ شانسی برای نشان دادن توانایی های خود نداشت.

این در حالی است که مرادیان به دلیل نیمکت نشینی مطلق سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود و به همین دلیل انتقال راحت تری به تیم مورد نظر خود خواهد داشت و احتمالا به تیم دیگری غیر از تراکتورسازی خواهد رفت.

به این ترتیب اولین تعویض جدی تیم تراکتورسازی در قفس توری این تیم خواهد بود. جایی که یک یا حتی دو دروازه بان جای خود را به بازیکنان جدید خواهند داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی