وضعیت یورگن کلوپ در آنفیلد: به شدت ناراحت کننده است

به گزارش “ورش سه”، شکست های لیورپول به خصوص باخت دیروز مقابل آرسنال، یورگن کلوپ را تلخ کرد و اعصاب او را به هم ریخت. قرمزهای آنفیلد بدترین شروع یک فصل خود را در 10 سال اخیر پشت سر می گذارند و سرمربی آنها تیمش را دور از کورس چمپیونشیپ می بیند. کلوپ پس از باخت 3-2 مقابل آرسنال گفت: نه، ما در کورس چمپیونشیپ نیستیم.

هواداران لیورپول که دیروز با تیم خود به لندن سفر کردند، با شنیدن شعار هواداران آرسنال: “ما رهبران لیگ هستیم” احساس می کردند که نمی توانند به گوش های خود باور کنند. چرا که این شعاری بود که در سال های اخیر بارها در آنفیلد شنیده شد. شعاری که احتمالا امسال هرگز در آنفیلد شنیده نخواهد شد. بازیکنان لیورپول جای خود را با آرسنال عوض کردند.

یکی از مهم ترین قسمت های نشست خبری کلوپ پس از باخت به آرسنال، سخنان عصبانی او در پاسخ به یک خبرنگار بود که نشان می داد او چقدر از شرایط این فصل عصبانی است. کلوپ گفت: “یکی از همکاران گفت که یورگن کلوپ همیشه مردی شاد و شوخی است. گفتم نه، کدام یورگن کلوپ را می شناسید؟ پس حتما اشتباه متوجه شده اید. ما نه خوشحالیم و نه حال و هوای شوخی داریم. روزهای سخت برای “ما داریم می گذریم و می خواهیم با هم از آن عبور کنیم. این چیزی است که ما در حال حاضر برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در پایان بازی آرسنال، یورگن کلوپ داور بازی را به خاطر نگرفتن پنالتی برای تیمش و گرفتن پنالتی توپچی ها مورد تمسخر قرار داد. وی در این خصوص گفت: بعد از اینکه بازی 2-2 شد، برتری جزئی داشتیم اما بعد از آن یک پنالتی به نفع آنها اعلام شد، اگر دو داور در این صحنه تصمیم مشابهی گرفتند، چاره ای نیست. و ما باید با آن مقابله کنیم.” بازیکن آنها، هند، برای یک صحنه جریمه نشد که ما باید آن را بپذیریم.”

وقتی تیمی 14 امتیاز از آرسنال صدرنشین لیگ عقب است، می توانید چیزی بیشتر از این بگویید؟ کلوپ در همان مصاحبه اعتراف کرد: «در حال حاضر مشکلاتی داریم. کلوپ باید این روزها هفتمین سال حضورش در لیورپول را جشن می گرفت. اما تیم او در هشت بازی اول خود در لیگ برتر تنها دو برد کسب کرده است.

موقعیت باورنکردنی در جدول لیگ برتر، مصدومیت های متعدد و کاهش شدید شانس های لیگ؛ اینها عواملی هستند که ما را وادار به شنیدن صحبت های غیرعادی یورگن کلوپ کردند.

وضعیت یورگن کلوپ در آنفیلد: به شدت ناراحت کننده است

کدام یورگن کلوپ؟ نه، شما در باشگاه اشتباهی هستید
متاسفانه برای باشگاه قهرمان فصل گذشته، منچسترسیتی هفته آینده با ماشین گلزن جدید خود، ارلینگ هالند، به آنفیلد سفر می کند. کلوپ با اشاره به بازی روز یکشنبه دو تیم گفت: آیا سیتی حریف مناسبی برای جلب اعتماد این تیم است؟ نه، فکر نمی کنم. هلند تاکنون در 9 بازی لیگ برتر 15 گل به ثمر رسانده است. آیا لیورپول در خانه با شکست سختی روبرو خواهد شد؟


سرویس خبر شماره: 1847541
18 اکتبر 1401 ساعت 7:40 ب.ظ
4.8K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

آینده قرمزها نامشخص است