وعده آقا کریم: پرسپولیس با 10 برد دو جام می برد

* مقابل سپاهان چند نفر را به زور بیرون آوردیم
بازی با سپاهان خیلی سخت بود و ما به همه بازیکنانمان نیاز داشتیم اما باید چهار پنج بازیکن را کنار می گذاشتیم. اوایل بازی مرتضی بدشانس بود و این اتفاق برای او افتاد و مجبور شدیم او را هم تعویض کنیم. اخراج پریرا در بدترین زمان اتفاق افتاد و ضربه بدی به تیم وارد کرد. با این حال، بازیکنان ما همه چیز را برای بردن بازی دادند، حتی زمانی که در ثانیه های پایانی گل زدیم.
1725224
* در سپاهان بد کردیم و حقوقمان مساوی بود
فکر می کنم با همه این مشکلات مستحق یک تساوی مقابل سپاهان بودیم و در این دیدار خیلی بد کار کردیم. هواداران منتظر برد بودند و استقبال خوبی از بازی داشتند، متاسفانه شرمنده آنها شدیم. در هر صورت، فوتبال است و گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره شما را از رسیدن به هدف باز می دارد.

* به جز دو سه تیم انتهای جدول، تیم ضعیفی در لیگ نداشتیم
پرسپولیس در این فصل سه شکست بد مقابل تیم های تراکتورسازی، هوادار و سپاهان در تهران متحمل شد و یک بازی در اهواز مقابل فولاد شکست خورد. در این بین، اگر قرمزها در هر یک از آن بازی ها پیروز می شدند، اکنون وضعیت آنها در جدول بسیار متفاوت بود. باقری این سوال را قبول ندارد و می گوید: در فوتبال قرار نیست هر بازی را ببری. به هر حال همه تیم ها برای کسب امتیاز به میدان می آیند. امسال به غیر از دو سه تیم انتهای جدول، تیم ضعیفی در لیگ نداشتیم. جذابیت بازی ها در همین پیروزی ها و شکست هاست. اگر به لیگ های معتبر دنیا نگاه کنید، گاهی اوقات آنها در مسابقات شکست می خورند که باورش سخت است. هواداران ما هم این مسائل را می دانند و قطعا تا روز آخر از تیم و کادرفنی حمایت خواهند کرد.
1716737
* هیچ مسابقه ای را از دست نمی دهیم
دلیلی برای پشیمانی وجود ندارد که چرا یک مسابقه خاص را باختیم. باید به آینده نگاه کنیم و مطمئن باشیم در صورت پیروزی در 7 بازی آینده، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. فراموش نکنید در پلی آف شرایط خوبی داریم و با سه برد قهرمان می شویم.

سرمربی پرسپولیس گفت که پریرا برای اولین بار وارد فوتبال ایران شد و همچنان آنطور که باید با این تیم هماهنگی نداشت.

وعده آقا کریم: پرسپولیس با 10 برد دو جام می برد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از فرهیختگان، پرسپولیس سال 1401 را بدون جام به پایان رساند و در فصل جاری سپاهان و استقلال را بالای سر خود می بیند و سرنوشت قهرمانی بین دستان آنها نیست. در جام حذفی هم به نظر می رسد قرمزها به راحتی به فینال نخواهند رسید چرا که بعد از یک بازی سخت در اصفهان و سبقت گرفتن از سپاهان حالا باید منتظر گل گهر بود. در مجموع تیم گل محمدی در سال های اخیر در مرحله حذفی شکست خورده است و این یک مشکل طبیعی است که بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران آینده تیم خود هستند. به هر حال اگر پرسپولیس سال آینده را بدون جام به پایان برساند، ادامه کار در این باشگاه برای یحیی گل محمدی سخت خواهد بود.
1704810
کریم باقری به عنوان یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس در گفت و گو با “فرهیختگان” به دفاع از عملکرد یحیی و تیمش پرداخت و به هواداران تیمش اطمینان داد که هنوز برای ناامیدی زود است و تمام تلاش خود را برای پایان دادن به کار خواهند کرد. فصل. بدون جام ارائه نمی شود

* هنوز لیگ برای پرسپولیس تمام نشده است
در چنین بازی های فشرده غیبت چند بازیکن اصلی و بازی با 10 بازیکن حدود 60 دقیقه شرایط را بسیار سخت می کند. من اینجا از هواداران عذرخواهی می کنم اما معتقدم لیگ هنوز برای پرسپولیس تمام نشده است. اکنون 7 بازی مقابل تیم ها باقی مانده است و هیچ تیمی نمی تواند ادعا کند که همه بازی های خود را برده است. حتی خودمان هم می توانیم امتیاز از دست بدهیم. این هفته‌ها، تیم‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا نتایج کار سخت یک ساله خود را ببینند.

* شکست بخشی از فوتبال است
باخت به سپاهان و برتری استقلال در اهواز مقابل فولاد موجی از ناامیدی را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد که شاید در این فصل حتی فینالیست هم نباشند. به همین دلیل انتقادهایی از یحیی گل محمدی در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است. مربی ای که هنوز هم از شکست خانگی مقابل سپاهان تا حدودی شوکه است. اما باقری سرد و گرم این فوتبال همه چیز را برای پرسپولیس تمام نشده نمی بیند و اعلام می کند: شکست بخشی از فوتبال است و از این بردها و شکست ها در فوتبال زیاد دیده ایم. سپاهان حریف خوب و قابل احترامی است و انصافا مقابل ما خوب بازی کرد. دو سه هفته پیش در اصفهان آنها را شکست دادیم و در آن مسابقه در تهران شکست خوردیم. دنبال بهانه نیستم اما راستش را بخواهید در این بازی خیلی بد کار کردیم.

* حاضر نشدیم سالم با تراکتور بازی کنیم اما…
پرسپولیس در بازی با سپاهان چند بازیکن را به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت از دست داد و همین موضوع باعث شد یحیی نتواند تیم ایده آل خود را مقابل تیم آماده و شایسته اصفهانی به میدان برود. باقری در این باره می گوید: «در واقع بدشانسی ما از قبل از بازی تراکتورسازی شروع شد. ویروس سرماخوردگی وارد تیم شد و قبل از بازی و در حین گرم کردن گلسیانی و سرلک اعلام کردند که نمی توانند به میدان بروند. به همین دلیل مجبور شدیم دو تغییر اجباری در ترکیب اصلی ایجاد کنیم. دو سه مصدوم هم در تیم داشتیم. با این حال بازی تراکتورسازی را به سلامت پشت سر گذاشتیم. با این حال کار ما در این بازی سخت شد و توانستیم در دقایق پایانی بازی را ببریم. این دیدار به پایان رسید و قبل از بازی با سپاهان تعدادی از بازیکنان دوباره سرد شدند و مصدوم شدند.


سرویس خبر شماره: 1896350
27 مارس 1401 ساعت 09:30
15 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در بازی سپاهان از هر نظر بد کار کردیم

* سال خوبی نداشتیم
پرسپولیس سال 1401 را بدون جام به پایان می رساند و ممکن است سال بعد هم این اتفاق بیفتد. وقتی از باقری این موضوع را جویا شدیم، گفت: سال خوبی از نظر برد نداشتیم، اما ناراحت نیستیم. ما چندین سال متوالی جام های ارزشمندی را کسب کرده ایم و اکنون برای کسب دو جام رقابت می کنیم. هواداران نگران نباشید انشاالله امسال را بدون جام به پایان نبریم. البته ما از این نظر به حمایت مردم نیاز داریم و دوست نداریم ناامید شوند.

* پریرا مهاجم ضعیفی نیست
اخراج لئاندرو پریرا در دیدار سپاهان و پرسپولیس شاید دلیل اصلی شکست ارتش سرخ در این دیدار معتبر و سرنوشت ساز بود. با توجه به این موضوع، هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر به انتقاد از پریرا پرداخته اند و او را پرسپولیسی نمی دانند. اما کریم باقری که همیشه نظر خود را صریح بیان می کند، در دفاع از پریرا می گوید: وقتی بازیکن خارجی در هر سطحی وارد کشور و محیط جدیدی می شود، زمان می برد تا خود را به شرایط جدید اختصاص دهد. حتی خود گیمرهای ایرانی هم به زمان نیاز دارند تا حداقل بازی خود را هرجا که می روند به نمایش بگذارند. پریرا برای اولین بار وارد فوتبال ایران شد و هنوز آنطور که باید با تیم هماهنگی ندارد. من او را بازیکن بدی نمی‌دانم، اما می‌دانم که یک بازیکن در یک محیط جدید به فرصت‌ها و حمایت‌های بیشتری نیاز دارد. به همان اندازه که بازیکن خوب است، ممکن است نتواند آنطور که باید در کشور دیگری عملکرد خوبی داشته باشد. این به این معنی نیست که او بازیکن ضعیفی است. پریرا این شانس را دارد که خودش را به کادرفنی و هواداران ثابت کند. اگر مؤثر بود، خوب است و اگر نه، دلیل بر ضعف او نیست. ما نباید خیلی روی پریرا فشار بیاوریم، اما به او زمان کافی می دهیم و امیدوارم بتواند ارزش خود را نشان دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی