وعده عجیب: ملاثانی 2 سال دیگر در لیگ برتر!

وی ادامه داد: استقلال ملاثانی شروع خوبی داشت اما کم کم مشکلات مالی گریبان این تیم را گرفت و از نظر روحی کمی آسیب دیدند. البته او سختی هایی را پشت سر گذاشت و مدیرعامل باشگاه قول داد هر چه زودتر مشکل مالی را حل کند و همین باعث شد تا بازیکنان در شرایط روحی بهتری قرار بگیرند.»

سرمربی استقلال ملاثانی اضافه کرد: برای نیم فصل دوم قرار است بازیکنان 100 درصدی جذب کنیم و به دنبال این هستیم که بومی ها را در اولویت قرار دهیم و در پست هایی که ضعیف هستیم در صورت نیاز بازیکنانی را جذب می کنیم. جاهای دیگر و تیم تقویت خواهد شد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عزیز فریسات در حاشیه تمرین امروز استقلال ملاثانی گفت: تیم از نظر روحی بالا و در شرایط خوبی قرار دارد. ما تمرینات خوبی را آغاز کرده ایم و رهبری باشگاه با جان و دل در حال خدمت و حمایت از تیم است.

سرمربی جدید استقلال ملاثانی معتقد است این تیم در صورت حمایت دو فصل دیگر در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

وعده عجیب: ملاثانی 2 سال دیگر در لیگ برتر!


سرویس خبر شماره: 1863449
17 ژانویه 1401 @ 6:20 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

فریسات: شک نکن که میشه

سرمربی استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که آیا به باشگاه قول موفقیت داده اید، گفت: هزار اتفاق در فوتبال می افتد و یک مربی هرگز نمی تواند قول بدهد. قول نمی دهم بارسلونا را به من بدهند، اما شک نکنید که استقلال ملاثانی یکی دو سال دیگر در لیگ برتر خواهد بود. این تیم فقط نیاز به حمایت دارد و همه یک نظر داشته باشند تا انشاالله تیم نتیجه بگیرد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ملاثانی در نیم فصل دوم می تواند مانند نیم فصل اول مدعی سرسختی برای شمس آذر و سایپا مدعیان لیگ باشد، گفت: استقلال رقیب سرسختی برای تیم ها بوده است. هیچ تیمی نتوانسته با آن رقابت کند. سادگی از این نتیجه می‌گیرد و نشان می‌دهد که استقلال ملاثانی اصولی دارد و تیمی است که اکثر بازیکنانش بومی هستند. تاریخچه فوتبال خوزستان و موفقیت‌های تیم‌هایش در لحظه. که به مقام قهرمانی رسیده اند نشان می دهد که تیم های استان هر زمان که در خانه بوده اند نتایج خوبی کسب کرده اند.

فریسات یادآور شد: استقلال ملاثانی تیم پرطرفداری است اما حمایت چندانی از آنها نمی شود در حالی که این تیم باید از نظر مالی مراقب باشد، ورزش و جوانان خوزستان و نمایندگان اهواز، کارون و ملاثانی در تلاش هستند تا مشکل مالی تیم را حل کنند. “