وقتی دروازه بان استقلال در روز دربی عصبانی شد و رفت، بختیاری زاده می توانست در دروازه پرسپولیس باشد!



در 29 اردیبهشت 1392 دو تیم استقلال و پرسپولیس که برای قهرمانی در اولین دوره لیگ برتر به مصاف هم می رفتند، به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیداری که با قطعیت می‌توان آن را یکی از ضعیف‌ترین دربی‌های پایتخت در 30 سال اخیر دانست و واقعاً هیچ‌کس را راضی نکرد، اما اصل ماجرا، اتفاقاتی بود که قبل از شروع در داخل کمپ استقلال رخ داد. از مسابقه

در آن زمان هادی طباطبایی و پرویز برومند مدافعان استقلال بودند و در کنار هم به رقابت پرداختند. زمانی که مرحوم منصور پورحیدری در صبح روز 29 اردیبهشت 1380 تصمیم گرفت هادی طباطبایی را در ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس قرار دهد، پرویز برومند به شدت ناراحت از این اتفاق به نشانه اعتراض اردوگاه را ترک کرد و این اتفاق افتاد. در حالی که مسعود قاسمی گلر، بازیکن سوم استقلالی ها هم مصدوم شد! به این ترتیب استقلال با یک دروازه بان مقابل پرسپولیس قرار گرفت و معلوم نبود اگر طباطبایی مصدوم شود چه بلایی سر دروازه بان ذخیره می آید!

خود هادی طباطبایی در اوایل دهه 90 در گفت‌وگو با خبروشی ماجرای آن روز را یادآور شد و گفت: فکر می‌کنم با توجه به حرکاتی که از سهراب بختیاری‌زاده در تمرینات دیدیم و توانایی‌هایی که او در دروازه‌بانی از خود نشان داد، اگر من بودم. دربی بهار 81. حتما مصدوم می شدم. منصورخان از حضور سهراب درون دروازه استفاده کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال