وقتی قلعه نویی لژ استقلال را به آتش کشید/ پرسپولیس به لطف خطای مرموز یک استقلالی از شکست فرار کرد!



48 ساعت پس از جدال حساس تیم ملی مقابل کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010، دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند تا در مرحله یک هشتم لیگ برتر به بازی برگشت برسند. استقلال با امیر قلعه نویی امید اول قهرمانی بود و پرسپولیس که در آن زمان نلو وینگادای پرتغالی را بالای سر خود می دید از این دیدار به عنوان پلی برای رسیدن به روزهای بهتر استفاده کرد.

انصافاً این دیدار فراز و نشیب های خوبی داشت و استقلالی ها موفق شدند از مجتبی جباری گلزنی کنند. گلی که تا آخرین لحظات وقت تلف شده سرپا ماند اما توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد، با حرکت عجیب علی علیزاده همراه شد و این بازیکن که به عقب نشینی های طولانی شهرت داشت، ناگهان توپ را لمس کرد. دست مثل یک والیبالیست و پرسپولیس در تعجب هواداران پیروز شد استقلال پنالتی گرفت. مازیار زارع توپ را وارد دروازه استقلال کرد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما جنجال ها از همان نقطه شروع شد.

امیر قلعه نویی که به شدت نگران از دست دادن این پیروزی بود، با خشونت چند بازیکن داخل رختکن را مورد خطاب قرار داد و از بیژن کوشکی و مهرداد پولادی انتقاد کرد. علی علیزاده که شاید حتی نمی دانست چرا دست به چنین کاری زده، آنقدر شوکه شده بود که تنها 48 ساعت بعد از بازی به تمرین استقلال آمد. البته در این زمینه نمی توان به علیزاده که در پرسپولیس هم بازی می کرد وصله کرد اما قطعا تصمیمی که او گرفت بعد از 15 سال حتی برای خودش هم تعجب آور است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال