وقت طلاست! هدیه گرانبهای فیفا به فوتبال ایران


سرویس خبر شماره: 1855651
05 دسامبر 1401 ساعت 14:12 |
4.6 هزار |

0نقطه نظر

شاید در جام جهانی قبلی ولز را شکست ندادیم

رستگاری ایران در بازی دوم به دست آمد و آمار گلزنی آنها در یک بازی اضافه شد. اتفاقی که قانون مفقوده مسابقات ملی فوتبال ایران است.
گل دوم ایران برای انگلیس (مهدی طارمی، دقیقه 103) و روزبه چشمی (دقیقه 9) و رامین رضاییان (دقیقه 11) در وقت اضافه مقابل ولز به ثمر رسید.
قانون جدید هیئت حاکمه فوتبال جهان ما را به یاد آموزه های دینی خودمان می اندازد، جایی که زمان را حق مطلق می خوانند و بر احترام کامل به حقوق طرفین تاکید می کنند و یا شاید ما را به یاد تاریخ غم انگیز لیگ فوتبال ایران می اندازد که بعد از تاخیرهای مختلف در یک مسابقه با اشاره به داور چهارم داور فقط پنج شش دقیقه وقت اضافه اعلام می کند و به محض اعتراض نیمکت نشینان بنشینید آقا! بنشین آقا پیداش کردی! به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.
دستورالعمل جدید فیفا برای محاسبه وقت اضافه (“زمان از دست رفته غیرعادی” در پایان هر نیمه) با عادلانه شدن قضاوت، فوتبال را زیباتر کرده است.
فربد بکایی



مجله اخبار فوتبال داخلی

دستورالعمل جدید فیفا برای محاسبه وقت اضافه در بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال منجر به قضاوت منصفانه شد و در نتیجه فوتبال لذت بخش تر شد.

وقت طلاست!  هدیه گرانبهای فیفا به فوتبال ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از 29 نوامبر تا 27 دسامبر 1401 در قطر برگزار می شود.بزرگترین گردهمایی فوتبال و ورزش جهان پس از المپیک که کلاس درس جهانی معلمان علوم مختلف (از جمله دیپلماسی) است. ) به مسئولان اجرایی مسابقات فوتبال کشور.
تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از جام جهانی 2 بازی انجام داد و به رکوردی در تاریخ خود تا امروز دست یافت.
به ثمر رساندن 4 گل در 2 بازی که اتفاق جدیدی در آمار گلزنی ایران در زمان حضور در جام جهانی است و این اتفاق در مقابل تیم های انگلیس و ولز رخ داد.
پیروزی دیروز ایران مقابل ولز برای مردم ایران در مجامع بین المللی حس زیبایی داشت.
بیست و دومین دوره جام جهانی که تیم های آسیایی با پشت سر گذاشتن دور نخست، پیامی را به دنیای فوتبال فرستادند، وقت آن رسیده بود که نام ایران و مردم ایران فراموش نشود و آوازه ایرانیان همیشه در صدر اخبار فوتبال آسیا (واکنش) صفحه رسمی جام جهانی برای ایران: ولورین های ایرانی هرگز تسلیم نمی شوند!

طبق قانون جدید فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل انگلیس موفق به گلزنی شد و در بازی دوم مقابل ولز اگر مثل گذشته وقت اضافه اعمال می شد، شاید نتیجه با این گل تمام می شد. همان تساوی بدون گل بعد از 90 دقیقه.