ولاوویچ: از دست دادن چند امتیاز ما را نمی ترساند


سرویس خبر شماره: 1866065
02 فوریه 1401 در 00:52
459

0نقطه نظر

ما یوونتوس هستیم، قوی تر از همیشه برمی گردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دوسان ولاوویچ یکی از بازیکنانی است که قرار است با کسر 15 امتیاز از یوونتوس این تیم را ترک کند. با این حال، او اصرار دارد که ما از هیچ چیز نمی ترسیم و قوی تر از همیشه باز خواهیم گشت.

پس از کسر امتیاز از یوونتوس، شاهد موجی از اعتراض بازیکنان فعلی و سابق این تیم بودیم. آنها بر این باورند که در فوتبال باشگاهی ایتالیا، بسیاری از تخلفات بدون مجازات مشخص انجام می شود و تصمیم را مصداق بارز بی عدالتی می دانند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم یوونتوس بر این باور است که تیمش پس از پشت سر گذاشتن شرایط سخت فعلی، قوی تر از همیشه بازخواهد گشت.

ولاوویچ: از دست دادن چند امتیاز ما را نمی ترساند

با وجود چنین اتفاقاتی، ولاوویچ تاکید کرد که از تصمیم خود برای پیوستن به یووه پشیمان نیست و افزود: از دست دادن چند امتیاز ما را نمی ترساند. حریف… در شرایطی که فکر می کنند ما سقوط کره هستیم، اما قوی تر از همیشه برمی گردیم. ما یوونتوس هستیم.”

مهاجم صربستانی یوونتوس تابستان آینده پیشنهادهای زیادی روی میز خواهد داشت. مشتریان اصلی او از لیگ برتر انگلیس هستند و باشگاه هایی مانند تاتنهام و آرسنال برای جذب این بازیکن رقابت می کنند. پس از انتشار خبر کسر 15 امتیاز یووه و احتمال مجازات های بیشتر، باشگاه هایی که خواهان ولاوویچ هستند، آماده ارائه پیشنهادات جدید برای جذب او هستند.