ولاوویچ با امباپه و هلند مساوی است

مکس آلگری همچنین فاش کرد که چگونه آلوارو موراتا، مهاجم قرضی اتلتیکو مادرید را با وجود جذب دوسان والاوویچ، برای ماندن در یوونتوس متقاعد کرده است. “آن شب به موراتا زنگ زدم تا به او بگویم که تو هیچ جا نمی‌روی و با ولاوویچ بازیکن مهم تری در تیم یوونتوس خواهی بود، که این اتفاق افتاد. اگر از موراتا خواسته شود کارهایی را انجام دهد که نمی تواند انجام دهد، او می تواند انجام دهد. آلگری گفت: “او در بهترین حالت خود است. اما موراتا همیشه آماده بازی در پستی بود که حتی نمی خواست بازی کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“دوسان ولاهوویچ بازیکن جوانی است که تجربه بین المللی زیادی ندارد. اما او کیفیت بالایی دارد، می خواهد و می تواند پیشرفت کند. دوسان ولاوویچ زمان کافی برای انجام این کار دارد. دوسان در مقابل گل بی رحم است و “یوونتوس یک دوسان مهم ساخته است. ولاوویچ، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بهترین بازیکنان نسل خود هستند.”


سرویس خبر شماره: 1817574 |
12 فروردين 1401 ساعت 20:11 |
2,661 |

1نظرات

ماکس آلگری:

مکس آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس از آینده درخشان دوسان ولاوویچ مطمئن است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دوسان ولاهوی پی، بازیکن 22 ساله و گلزن این تیم در ژانویه با انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا به بیانکونری پیوست و از همان ابتدا در تیم جدیدش می درخشد. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، عملکرد دوسان والاوویچ را تمجید کرد و او را با ستاره هایی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند مقایسه کرد.