ول نکن و مثل ساسان انصاری احمق باش!

نکته جالب در لیست فولاد حضور موثر ساسان انصاری در نوک پیکان خط حمله تیمش است. انصاری که در غیاب مهاجمان و البته نخریدن مهاجم نکو رباط تیمش را پاره کرد، مهره ای قابل اعتماد در این پست شده است.


سرویس خبر شماره: 1869205
18 فوریه 1401 در 23:40
7K |

1نقطه نظر

پرس 90 دقیقه ای انصاری از مدافعان حریف و البته دریافت بی امان توپ و ستون فقرات بدن برای ارسال توپ ها باعث شد فولاد در آن موقعیت کمتر احساس تخلیه کند. کاپیتان فولاد در آخرین بازی های تیمش بی قرار بازی می کند و با این بازیکن احمق 90 دقیقه به مدافعان عذاب داده است.
او که سابقه قهرمانی با پیراهن فولاد در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را دارد، امیدوار است با پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی با فولاد مقابل الفیصلی، موفقیت دیگری را در کارنامه خود بنویسد. او پیش از این در دوران حسین فرکی در این مرحله حضور داشت و در دیداری که فولاد در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد عملکرد درخشانی داشت، از صعود به یک چهارم نهایی بازماند. انصاری اکنون با تجربه تر از آن زمان است و قطعا روز سختی را برای مدافعان الفیصلی رقم خواهد زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد در حالی در میدان شکست خورد که کمترین حقشان این بود که یک بار دروازه سپاهان را باز کنند، جایی که البته با دستان پیام نیازمند به بن بست تبدیل شده بود.

دقیقه 90 و کمی پرس در تمام نقاط دفاعی تیم حریف، ساسان انصاری را به مهاجمی خستگی ناپذیر تبدیل کرد.

ول نکن و مثل ساسان انصاری احمق باش!