ونگر: نونز و مانه دلایل افت لیورپول هستند

سرمربی سابق آرسنال با اشاره به عدم درخشش خرید بزرگ این تیم در تابستان امسال، گفت: نونیز نتوانست بازی مورد انتظارش را برای این تیم ارائه دهد، حتی اگر سرمایه گذاری زیادی روی او کرده بودند. الان روی نیمکت نشسته است.”
وی همچنین به دلیل دیگری برای این امر اشاره کرد و افزود: آنها مانه را از دست دادند، بازیکنی که در بازی های بزرگ تاثیرگذار بود، او عزم راسخ داشت و تلاش زیادی برای گلزنی داشت و در هر شرایطی گل می زد و باخت او معنی داشت. چیزهای زیادی برای این تیم وجود دارد و اهمیت آن قابل اغراق نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول این هفته موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشد و به تساوی 3-3 مقابل برایتون رضایت داد تا شرایط حساس این تیم را حفظ کند.
از آغاز فصل جدید، آنها از 7 دیداری که در لیگ برتر انجام داده اند، تنها دو برد را به دست آورده اند و اکنون یازده امتیاز با آرسنال برتر فاصله دارند.
این در حالی است که آنها فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شدند و با یک امتیاز کمتر از سیتی نتوانستند این عنوان را کسب کنند. این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید و در آنجا مغلوب رئال مادرید شد اما قهرمان جام حذفی و جام اتحادیه شد.
ونگر درباره دلایل افت لیورپول در این فصل به باین اسپورت توضیح داد: “درک این شرایط کمی دشوار است. آنها هسته اصلی و سبک بازی یکسانی دارند، اما در حال حاضر دیگر تاثیری که در زمین داشتند را ندارند. زمانی که آنها توپ را در اختیار داشتند، و این بسیار واضح است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846465
12 اردیبهشت 1401 @ 11:59 ق.ظ |
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال معتقد است خروج سادیو مانه از لیورپول و عدم درخشش داروین نونس تاثیر زیادی در افت این تیم داشته است.

ونگر: نونز و مانه دلایل افت لیورپول هستند