وکیل بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس وکیل منچسترسیتی شد!/ دستمزد نجومی برای پرونده جنجالی

گزارش شده است که لرد پانیک معمولاً حدود 5000 پوند در ساعت برای خدمات خود دریافت می کند و حتی با این دستمزد بیشتر از همه به جز هفت بازیکن برتر سیتی درآمد دارد.

در این مدت باشگاه سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد. از جمله عنوانی تحت هدایت پپ گواردیولا. او پیش از این تهدید کرده بود که اگر مدیران باشگاه در مورد نقض قوانین ادعایی به او دروغ بگویند از سمت سرمربی سیتی استعفا خواهد داد.

باشگاه به دنبال پاک کردن نام خود است و وکیل لرد پانیک کی سی را استخدام کرده است. او قبلاً به بوریس جانسون در مورد اتهاماتی که در قرنطینه به او وارد شده بود، مشاوره داد. لرد پانیک یکی از بهترین وکلای نسل خود محسوب می شود و اکنون آماده است تا در یک نبرد حقوقی فوق العاده سخت و گسترده شرکت کند.

قهرمان لیگ برتر با اتهامات متعددی به دلیل نقض قوانین مالی مواجه شده است. باشگاه هر گونه تخلف را رد می کند، اما اگر گناهکار شناخته شود ممکن است با مجازات های سختی روبرو شود. سیتی از بهترین متخصصان حقوقی برای کمک به دفاع از پرونده خود درخواست می کرد.

منچسترسیتی یکی از وکلای نخست وزیر سابق بوریس جانسون را برای دفاع از آنها در برابر اتهامات لیگ برتر استخدام کرده است.

در این رابطه این مطلب را نیز بخوانید: حکما علیه شهر جنایتکار; قهرمان رو بفرست پایین / تمامی اتهامات علیه باشگاه منچسترسیتی



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پس از یک تحقیق چهار ساله توسط لیگ برتر، من سیتی با بیش از 100 اتهام در مورد بی نظمی مالی مواجه است. باشگاه در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که از این اقدام شگفت زده شده اند. مجازات ها شامل اخراج از لیگ برتر، کسر امتیاز و سلب عناوین کسب شده در دوره مورد بررسی است. پرونده سیتی از سال 2009 تا 2018 بررسی می شود.

استخدام او همچنین احتمالاً برای باشگاه پرهزینه خواهد بود زیرا لرد پانیک می تواند 80000 پوند در روز یا 400000 پوند در هفته در صورتی که موضوع به دادگاه برود و تمام وقت کار کند. این دستمزد برابر با حقوقی است که کوین دی بروین از باشگاه می گیرد.

این اولین بار نیست که باشگاه مجبور می شود در دادگاه با آن مبارزه کند زیرا یوفا آنها را به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی در سال 2020 25 میلیون پوند جریمه کرد و آنها را به مدت دو سال از مسابقات اروپایی محروم کرد. . پنج ماه بعد، این محرومیت لغو شد و جریمه آن توسط دادگاه داوری ورزش به 9 میلیون پوند کاهش یافت.